Erlend Kvamme

Legesenteret i Florvåg

2002

Ingen på venteliste

Legesenteret i Florvåg Telefonnummer56 15 74 0056 15 74 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Florvågvegen 93 5305 Florvåg
Erlend Kvamme er en av 26 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Erlend Kvamme

Trygg, oppmerksom

Rolig og balansert lege med god tid til pasientene. Gikk fra en lege som helst sku gi meg en sykemelding før jeg kom inn døren for å få meg vekk til Kvamme. Han tar seg god tid til å høre deg, å gir en følelse av att han vil å virkelig prøver å hjelpe. Det er i mine øyne det viktigste med en lege.

Fornøyd

Over mange år har jeg hatt Kvamme som fastlege,Han har vært til stede, stabil og hjulpet.Andre instanser har "avsluttet" behandlingen av forskjellige årsaker som ofte ikke har hatt noe med meg å gjøre selv om jeg fortsatt har behov for oppfølging og behandling. Jeg godt fornøyd med han. Hyggelig type.

Postitiv

Erlend er åpen, positiv og flink i yrket sitt!

Jeg føler meg litt lettere etter at jeg har vært hos ham :-). Gode skussmål fra meg.

Hyggelig

Han lytter, forstår og hopper rett på sak. Veldig effektiv og behjelpelig, både med meg selv og andre familiemedlemmer som også har han som fastlege og som ikke har time. Jeg forstår at han vanligvis ønsker at alle skal bestille time. Veldig hyggelig og man føler seg trygg og tatt alvorlig og seriøst.

Bra

Han tar seg tid, forklarer godt, er empatisk og har humor. Er flink med barn. Man føler seg tatt på alvor og tatt vare på av både han og de andre på legesenteret.Jeg anbefaler han på det sterkeste.