Erlend Kvamme

Legesenteret i Florvåg

2002

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Erlend Kvamme er en av 26 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Erlend Kvamme

Bra

Erlend er en utrolig hyggelig, nøye og dyktig lege. Han er lyttende og blid, og han virker genuint interessert i meg som pasient. Forklarer på en både lettfattelig og samtidig profesjonell måte.

Flink

Jeg har nå brukt Erlend Kvamme som fastlege i noen år, og jeg er veldig fornøyd med måten han tar i mot meg på.
Han er flink, løsningsorientert, observant, hører på deg og fanger opp det viktige.
Følger godt opp, og han er alltid til stede i konsultasjonene.
En trygg og behagelig lege som det er lett å snakke med.

Oppdatert

Helt klart godt oppdatert og har mye kunnskap. Rolig og behagelig å snakke med. Lytter til deg og forklarer ting grundig,slik at når du går utifra legetimen har du fått god oversikt. En av de bedre legene jeg har møtt.

Meget fornøyd

Jeg har hatt Erlend Kvamme som lege i noen år. Han er utrolig dyktig og jeg føler meg alltid sett og hørt. Han er effektiv og rett på sak når det gjelder å finne ut av problemer. Som pasient har jeg følt meg i trygge hender hver gang jeg har oppsøkt legen.

Meget god

En meget god lege og et godt menneske. Tar seg god tid til å virkelig forstå problemstillingen. Han stiller krav, og er svært ærlig, han "pakker" ikke inn ting. Anbefales på det sterkeste dersom du trenger en klar og tydelig lege som tar deg på alvor, hva det enn måtte være.