Erlend Kvamme

Postboks 3 5329 Florvåg
Erlend Kvamme er en av 26 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Erlend Kvamme

Anbefales IKKE!!!

Har hatt Erlend Kvamme som fastlege i noen år. Men har stort sett gått til vikaren hans siden Dr. Kvamme ikke verken ser eller hører meg og mine barn som pasienter. Han er usympatisk og arrogant i sin fremtreden og har til og med sagt rett ut til mitt barn at det "må ta seg sammen". Barnet har en diagnose som gjør at det ikke er mulig. Det var dråpen i begeret vårt. Så nå ha vi byttet fastlege. Styr unna!

anbefaler ikke dr.kvamme

Dr. Kvamme er en lege som gjerne ber pasientene om å "se det an", fremfor å gi noen behandling. I stedet for å gi betennelsesdempende, antibiotika og lignende, velger han heller å skrive ut sterke smertestillende (i mitt tilfelle).

Har hatt en del legetimer hos han de siste årene, og jeg har ofte følt at jeg ikke blir gjenkjent, ikke blir tatt på alvor, jeg må selv etterspørre henvisning og/eller diverse prøver.

Hadde med min sønn til en legetime en gang, og da fikk jeg kjeft for at han var med. Han kan bli mye bedre på empati og kommunikasjon med pasientene sine. Han kan også bli vesentlig mye bedre på å ta pasientene sine på alvor. Jeg kommer til å bytte fastlege så snart det blir ledig hos den legen jeg ønsker. Dr. Kvamme anbefales ikke!

Forferdelig

Grusomme opplevelser for hver gang jeg har vært i samtale med Kvamme. Han tar meg absolutt ikke seriøst, og burde lære seg å ha mer empati for pasientene sine. Om du spør om man kan sjekke f.eks om du mangler noe i kroppen, så er det veldig mye om og men før han virkelig gjør det.
Burde også lære seg å kommunisere med pasientene sine. Helst på en annen måte enn det han gjør i dag.

Dr, Erlend Kvamme

Min konsultasjon med Dr. Kvamme i dag var dårlig, han var utålmodig og sa støtende ting. Som svar på min henvisning ble jeg møtt med en insisterende anbefaling om å bruke smertestillende tabletter.

Mitt inntrykk var at han var irritert og nesten sint på meg.

En uke før konsultasjonen falt jeg og var derfor gul og blå i ansiktet. Dessverre fikk jeg ingen innledende spørsmål fra ham om dette, og måtte selv etterspørre en undersøkelse av sårene. Det føles som han glemmer at vi er mennesker.

Definitivt behov for forbedring av kommunikasjonsferdigheter.

Den fysiske undersøkelsen var bra.

Vil gjerne bytte lege.

Verste legen jeg har vært hos

Så bare inn i pcen mens jeg forklarte hva problemet var. Ingen øyekontakt. Han ga meg ikke noe hjelp eller råd. Hadde ikke noe særlig sympati. Anbefaler ikke å gå til han.