Erlend Kvamme

Erlend Kvamme er en av 25 fastleger i Askøy

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Erlend Kvamme

Dyktig

Han setter alltid av godt med tid, det er mulig å ta opp flere problemer i samme konsultasjon selv om at jeg vet at det går på bekostning av tiden til andre pasienter. Han utreder skikkelig ved behov , og jeg får følelsen av å bli tatt godt vare på

Anbefales

Jeg har hatt Dr.kvamme som fastlege i over 10 år nå, og har ikke alltid vært like fornøyd. De siste 2 årene jeg har vært innom på timer hos han, har jeg følt meg sett og at han har tatt meg på alvor. Jeg opplever han som veldig imøtekommende, og han ser ut til å bry seg om meg som pasient. Han er ikke vanskelig å få tak i, og han svarer kjapt på edialog om det skulle være noe.

Dr.Kvamme har virkelig kommet seg, og jeg opplever han nå som en empatisk, ærlig og dyktig lege. Anbefales!:)

Menneskekjenner - flink i faget

Har ingen kritikk av Kvamme: Tvers gjennom dyktig lege som har en meget god oversikt både medisin og andre tilstøtende fag samt evne til å gi en føle avlsen at du er viktig for ham der og da.
Kan anbefale ham for det aller meste innen det allmennpraktiske.
Byttet fastege da jeg selv hadde flyttet fra Askøy. Med tungt hjerte forlot jeg Kvamme som er en fantastisk fastlege.

Bra

Erlend er en utrolig hyggelig, nøye og dyktig lege. Han er lyttende og blid, og han virker genuint interessert i meg som pasient. Forklarer på en både lettfattelig og samtidig profesjonell måte.

Flink

Jeg har nå brukt Erlend Kvamme som fastlege i noen år, og jeg er veldig fornøyd med måten han tar i mot meg på.
Han er flink, løsningsorientert, observant, hører på deg og fanger opp det viktige.
Følger godt opp, og han er alltid til stede i konsultasjonene.
En trygg og behagelig lege som det er lett å snakke med.