Erlend Kvamme

Tlf: 56 15 74 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erlend Kvamme er en av 26 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Erlend Kvamme

Topp lege

Beste legen jeg har hatt. Topp skår på kommunikasjon. Tar seg god tid og lytter og er direkte

Meget hyggelig og imøtekommende lege som tar deg seriøst.

Han forklarer hvilke behandlingsmuligheter som er tilgjengelige og han har geleidet meg effektivt igjennom sykehus(u)vesenet når det har vært nødvendig.:)
Svært fornøyd pasient. Tommel opp

God lege. Anbefales

Jeg gir han mine beste skussmål. Faglig dyktig. I tillegg har han humoritisk sans og han "ser deg" som pasient.

En fastlege som stiller opp når det er vanskelig.

Hei
Kvamme har vært til stor hjelp i en vanskelig periode i livet mitt.Han har tatt meg på alvor, vært lyttende og positiv. Vi har funnet gode og langsiktige løsninger isammen.

Han er en fastlege som jeg vil anbefale.

God lege

Han ser på deg og tar deg på alvor. Ønsker å hjelpe og virker å være genuint interessert. Det går an å diskutere vanskelig problemstillinger.

Anbefales IKKE!!!

Har hatt Erlend Kvamme som fastlege i noen år. Men har stort sett gått til vikaren hans siden Dr. Kvamme ikke verken ser eller hører meg og mine barn som pasienter. Han er usympatisk og arrogant i sin fremtreden og har til og med sagt rett ut til mitt barn at det "må ta seg sammen". Barnet har en diagnose som gjør at det ikke er mulig. Det var dråpen i begeret vårt. Så nå ha vi byttet fastlege. Styr unna!