Bente Langedal

Medicus Helsesenter DA

Blombakkane 2 5354 Fjell
Bente Langedal er en av 18 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Bente Langedal

Legekontoret som enhet er helt ubrukelig.

Samarbeid mellom lege , sekretær og resepson er helt fraværende. Flere dokumenter som skulle vært laget av lege, og som skulle brukes som dokumentasjon blir ikke laget i tide. Gang på gang har vi måtte purre for at det skal skje noe, men møter kun sure og lite forståelsesfulle personer i resepsjonen. Sekretær og resepsjons ansatte burde hatt seg ett kurs i kundebehandling med tilhørende smilekurs. Det hadde gitt dette legekontoret en høyere status enn det har i dag. Legen bør også ta mer ansvar for oppfølging av sine pasienter. Jeg er lettere handikappet, og er avhenging av legeerklæring for å få tilrettelagt min hverdag, men når ikke dette blir laget i tide så blir hverdagen vanskeligere for meg.

ikke fornøyd

får ikke tilbakemelding,selv når jeg ringer og spør.
3 uker før jeg får time når det haster.
telefonen er stengt noen timer på dagtid, dette er dårlig service.
tidligere var det ofte at de tok ikke tlf men det har kommet seg.

God

Tar på alvor og handler når jeg har time hos henne. Hyggelig og til stede når jeg er der. Kan være noe stresset, men hun er til stede. Føler hun handler når det trengs. Misfornøyd med at det har gått 5 måneder uten at hun har svart Gjensidige Forsikring angående noen helseopplysninger som hun må svare på for at de kan godkjenne personforsikringen. Gjensidige har komt med melding om at de vil avslutte søknaden dersom de ikke får svar. Jeg har ringt nå tilsammen 4 ganger og etterspurt dette uten hanhandling. Fjerde gangen var jeg innom legekontoret selv. I dag ringte jeg for femte gang igjen og etterspurte og sa at dette ikke holder mål og lite respektfullt. At hvis det er så travelt må de melde fra til høyere hold. Legesekretæren sa det ble ofte fortgang på slikt dersom jeg bestilte en legetime for å få det gjort. Det er det ingen som har fortalt meg på de ukene/ månedene jeg har fire ganger ringt inn og etterspurt dette.

Veldig fornøyd

Er veldig fornøyd med legen. Hun lytter og jeg får den hjelpen jeg trenger.

Er en smule lang ventetid på å få time der, men ellers fornøyd.

God lege, rotete system

Har bar gode erfaringer med Bente. Hun viser forståelse og hører alltid på hva jeg har å si.

Det negative er mye rot med de som sitter i skranke/telefon.
De er hyggelige damer som alltid er smilende, men det tar alt for lang tid å komme igjennom på telefon, mye rot når jeg ringer inn for å fornye resept, henvisning o.l.

Litt bedre struktur på kontorbiten, så er dette alle tiders.!