Maria Ildiko Lango

Minde Legepraksis

Bendixens vei 52 5063 Bergen
Maria Ildiko Lango er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Maria Ildiko Lango

En veldig god, tillitsvekkende og dyktig lege

Hun gir en følelse om å bli tatt på alvor, hører på mine bekymringer og gir meg svar, dobbel sjekker det meste av sine svar for å være sikker,og henviser til spesialister når det er nødvendig. Det er lett å ha en god dialog med henne.

Fantastisk lege - gruer meg til den dagen jeg må få ny

Jeg har gått med Dr Lango i 20 år. Det var noen veninner som anbefalte henne som lege. Får ALLTID hjelp - og hun er veldig forståelsesfull.
Hun er en lege som er;
- forståelsesfull
- intressert
- henviser videre når hun ikke er sikker
- lydhør
- rolig
- flink med barn

Et Herlig Menneske

Helt topp, som gammel sjømann, og soldat har jeg vært i kontakt med leger mange steder i verden, men Maria er til å stole på. <Er grei å kommunisere med, og tar meg som den jeg er. Dyktig Lege!!! Den som sier at hun forstår dårlig Norsk lider vell av talefeil ? Tull og atter Tull.
VH ..

Et legekontor som virkelig står på

Utrolig bra service på dette legekontoret. Det kan være litt vanskelig å komme gjennom på telefonen, men ventetiden varierer litt avhengig av når på dagen man ringer. Er det noe alvorlig, får man time med en gang. Minde Legepraksis er et av de få legekontorer som faktisk har et visst antal timeavtaler ledige for øyeblikkelig hjelp, slik at man slipper å reise til legevakten. Syke barn blir tatt imot med en gang. Siste gang min datter fikk feber, oppkast og magesmerter, bestilte de drosje med en gang, og vips - var vi på legekontoret.
Bioingeniøren Aud er _utrolig_ flink med å finne blodårer, og hele atmosfæren er meget vennlig, selv om de har det veldig travelt.
En av de få legene som ikke sender faktura dersom man uteblir fra avtalt time :)
Ja, noen ganger må man påregne seg litt ekstra tid på venterommet - fordi legen tar seg god tid med pasientene.
Dr. Lango er en ekte "familielege", etter 20 år kjenner hun hele familien vår, både barn og voksne. Minner meg om familielegen mine foreldre hadde på 70-80-tallet.

Hun reddet livet mitt!

En meget dyktig lege med stor selvinnsikt og som derfor er svært flink til å vise videre til relevant spesialist. Som naturalisert ungarer snakker hun bedre grammatikalsk norsk enn de fleste pasienter. De som måtte ha problemer med å forstå henne kan prise seg lykkelig for ikke å ha en fastlege fra inntrøndelag.

En gang da det virkelig gjalt sto hun på og fikk meg på sykehus med en innsats langt ut over det som med rimelighet kan forventes i fastlegerollen. Jeg vil mene at hun reddet livet mitt dengang - og det er jo ganske betryggende å ha en slik lege!