Hågen Vatshelle Lexander

Tlf: 56 15 83 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hågen Vatshelle Lexander er en av 26 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Hågen Vatshelle Lexander

Ikke for meg

I tillegg til forferdelig lang ventetid (en måned +) før en får time, skjer det heller ingenting når en først har fått denne. Lege sender ikke henvisninger og skriver kjapt ut resept på medisiner uten at disse ser ut til å være annet enn tilfeldige "plaster på såret" og de var heller ikke for mitt vedkommende i tråd med plagene mine. Følte ikke at jeg ble hørt eller tatt på alvor i det hele tatt, men legen har tross alt veldig gode referanser her, så for noen må han jo være en ok lege. Egentlig veldig lite positivt å si, dessverre, både om lege og kollega og kontoret forøvrig.

Tok meg ikke på alvor

For det første er ventetid for en time hos en fastlege hos Fenrig Legesenter alt for langt når man må vente over en mnd for å få seg en time. Og hvis legen tar smertene ikke på alvor og man må komme flere ganger og bare blir sendt hjem med jævlig sterke smertestillende da blir man som pasient veldig skuffet. Uansett om det var rett for vinterferien vil jeg som pasient ikke bli kastet i en skuffet som jeg vil bare har fri fordi det er ferie. Ungen er stor og jeg trenger ikke noen å passe han. Så hvorfor propper i meg Tramadol osv i 6 uker i store doser uten å henvise meg til sykehuset. Veldig skuffet og har allerede byttet til en ny fastlege. Aldri vært så skuffet av en fastlege og ikke minst legesenter i det hele.

Fantastisk lege!!

Utrolig dyktig og flink i sitt arbeid. Han lytter godt til pasientene, og yter det beste av det beste. God råd og veldig god behandling! Anbefales på det varmeste!!! :)

Rett og slett en god lege!

Jeg opplever han som flink til å lytte og tar problemene du kommer med på alvor. Han tar seg alltid god tid og du føler deg godt ivaretatt.

Fantastisk lege, som ser hele mennesket!

En utrolig dyktig lege, som ser helheten for alle pasientene sine, og han tar seg alltid tid til det du måtte ha på hjertet. Han er svært proffesjonell og har sterk faglig kompetanse som lege. Jeg anbefaler ham på det varmeste. Dette er et medmenneske som ser pasientene sine, og som gjør det han kan for å komme til bunns i sykdomsbildet. Takk og pris for slike leger som ham! Jeg har fått et helt nytt og bedre liv etter jeg byttet lege og for første gang ble tatt skikkelig på alvor. I tillegg har han glimt i øyet og humor, og det er alltid en fordel. En vennlig mann som det er kjekt å komme inn på legekontoret til!

Denne legen "ga meg et nytt liv"

Hadde intense smerter i skulderen. Smertene hadde vært tiltagende over tid, (flere mnd.), -dette gikk utover søvnen og jeg var fortvilet og deprimert. Etter en legekonsultasjon hvor jeg foklarte jeg symptomene ga han meg noen piller og allerede etter et par dager var jeg helt fin. Har ikke fått tilbake symptomene og nå er det gått mer enn et år.

Fantastisk Lege

Dr. Hågen Lexander er den beste legen jeg har hatt. Han tar pasienten på alvor, lytter og finner alltid en løsning. Han stiller alltids opp.

Grundig og tillitsvekkende

Alle i familien min har vært pasienter hos ham i mange år. Vi har alltid blitt møtt med stor respekt og forståelse. Han tar seg den tid som er nødvendig i møte med pasienten. Vi er fornøyd på alle vis.

Mindre seriøs lege...

Tar ikke problemer alvorlig, ingen oppfølging, bryr seg lite om pasienten. Mange grunner for at jeg byttet lege så snart jeg kunne.
Anbefales absolutt ikke.

Min favorittlege!

Han tar meg alvorlig og spør alltid hvordan det går med meg på generell basis og ikke bare om akkurat det jeg er inne for den dagen. Behagelig lege som ser deg inn i øynene og ikke ned i tastaturet!

Svært dyktig!!

Han er En tillitsfull og flink lege, som tar folk på alvor. Bred faglig og sosial kompetanse. :-)

Gjør det han kan

Han stiller opp og vil så gjerne hjelpe, men han er også et menneske som oss alle andre. Han kan ikke alt, men et et flott menneske.