Hågen Vatshelle Lexander

Kleppevegen 17 5300 Kleppestø
Hågen Vatshelle Lexander er en av 25 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Hågen Vatshelle Lexander

Fantastisk lege!!

Utrolig dyktig og flink i sitt arbeid. Han lytter godt til pasientene, og yter det beste av det beste. God råd og veldig god behandling! Anbefales på det varmeste!!! :)

Rett og slett en god lege!

Jeg opplever han som flink til å lytte og tar problemene du kommer med på alvor. Han tar seg alltid god tid og du føler deg godt ivaretatt.

Fantastisk lege, som ser hele mennesket!

En utrolig dyktig lege, som ser helheten for alle pasientene sine, og han tar seg alltid tid til det du måtte ha på hjertet. Han er svært proffesjonell og har sterk faglig kompetanse som lege. Jeg anbefaler ham på det varmeste. Dette er et medmenneske som ser pasientene sine, og som gjør det han kan for å komme til bunns i sykdomsbildet. Takk og pris for slike leger som ham! Jeg har fått et helt nytt og bedre liv etter jeg byttet lege og for første gang ble tatt skikkelig på alvor. I tillegg har han glimt i øyet og humor, og det er alltid en fordel. En vennlig mann som det er kjekt å komme inn på legekontoret til!

Denne legen "ga meg et nytt liv"

Hadde intense smerter i skulderen. Smertene hadde vært tiltagende over tid, (flere mnd.), -dette gikk utover søvnen og jeg var fortvilet og deprimert. Etter en legekonsultasjon hvor jeg foklarte jeg symptomene ga han meg noen piller og allerede etter et par dager var jeg helt fin. Har ikke fått tilbake symptomene og nå er det gått mer enn et år.

Fantastisk Lege

Dr. Hågen Lexander er den beste legen jeg har hatt. Han tar pasienten på alvor, lytter og finner alltid en løsning. Han stiller alltids opp.