Hågen Vatshelle Lexander

Kleppevegen 17 5300 Kleppestø
Hågen Vatshelle Lexander er en av 26 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Hågen Vatshelle Lexander

Ikke for meg

I tillegg til forferdelig lang ventetid (en måned +) før en får time, skjer det heller ingenting når en først har fått denne. Lege sender ikke henvisninger og skriver kjapt ut resept på medisiner uten at disse ser ut til å være annet enn tilfeldige "plaster på såret" og de var heller ikke for mitt vedkommende i tråd med plagene mine. Følte ikke at jeg ble hørt eller tatt på alvor i det hele tatt, men legen har tross alt veldig gode referanser her, så for noen må han jo være en ok lege. Egentlig veldig lite positivt å si, dessverre, både om lege og kollega og kontoret forøvrig.

Tok meg ikke på alvor

For det første er ventetid for en time hos en fastlege hos Fenrig Legesenter alt for langt når man må vente over en mnd for å få seg en time. Og hvis legen tar smertene ikke på alvor og man må komme flere ganger og bare blir sendt hjem med jævlig sterke smertestillende da blir man som pasient veldig skuffet. Uansett om det var rett for vinterferien vil jeg som pasient ikke bli kastet i en skuffet som jeg vil bare har fri fordi det er ferie. Ungen er stor og jeg trenger ikke noen å passe han. Så hvorfor propper i meg Tramadol osv i 6 uker i store doser uten å henvise meg til sykehuset. Veldig skuffet og har allerede byttet til en ny fastlege. Aldri vært så skuffet av en fastlege og ikke minst legesenter i det hele.

Fantastisk lege!!

Utrolig dyktig og flink i sitt arbeid. Han lytter godt til pasientene, og yter det beste av det beste. God råd og veldig god behandling! Anbefales på det varmeste!!! :)

Rett og slett en god lege!

Jeg opplever han som flink til å lytte og tar problemene du kommer med på alvor. Han tar seg alltid god tid og du føler deg godt ivaretatt.

Fantastisk lege, som ser hele mennesket!

En utrolig dyktig lege, som ser helheten for alle pasientene sine, og han tar seg alltid tid til det du måtte ha på hjertet. Han er svært proffesjonell og har sterk faglig kompetanse som lege. Jeg anbefaler ham på det varmeste. Dette er et medmenneske som ser pasientene sine, og som gjør det han kan for å komme til bunns i sykdomsbildet. Takk og pris for slike leger som ham! Jeg har fått et helt nytt og bedre liv etter jeg byttet lege og for første gang ble tatt skikkelig på alvor. I tillegg har han glimt i øyet og humor, og det er alltid en fordel. En vennlig mann som det er kjekt å komme inn på legekontoret til!