Knut Lien

Slettebakken Legesenter Mann, 63 år

Autorisert1981
Ledige plasser 79 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Slettebakken Legesenter

Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen
Knut Lien er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut Lien

Man føler seg hørt!

Har hatt Knut Lien som fastlege i mange år nå. Han har alltid hørt på hva jeg har å si og tatt problemene mine på alvor. Han er en glimrende fastlege og jeg kan varmt anbfefale ham til alle!

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har hatt Knut Lien som fastlege i litt under ett år. Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt en bedre fastlege. Han lytter til meg som pasient, og tar seg tid dersom jeg har spørsmål. Han fremstår som faglig kompetent. Rask med å sende henvisninger og lignende.

I tillegg går det veldig raskt å få time. Har aldri opplevd mer enn et par dagers ventetid fra jeg bestiller time, noen ganger har jeg til og med fått time samme dag som jeg bestilte. Anbefales på det varmeste.

God kommunikasjon og lydhør. Liketil og flink til å forklare.

Jeg syns at Lien er en grei og lydhør Lege, som det er fint å komme til. Han oppleves som dyktig og han følger godt med, til å forklare resultater av eks. prøver og hva som kan gjøres i videre sammenheng.

Følger godt opp

Lett tilgjengelig kommunikasjonsmessig og når det gjelder timeavtaler. Et kontor med flere leger og kompetent personale er viktig.