Dagrun Waag Linchausen

Hamnevegen 48 5200 Os
Dagrun Waag Linchausen er en av 17 fastleger i Os

Siste vurderinger av Dagrun Waag Linchausen

Flink lege

Dagrun er kanskje den beste legen jeg har vært hos. Hun tar meg seriøst, og er kompetent i faget. Hun er flink til å lytte og behagelig å snakke med. Spesielt når det kommer til psykisk sykdom, utmerker hun seg i forhold til andre leger jeg har vært borti.

Dessverre er hun ofte på kurs/permisjon, og det er ofte nye vikarleger. Disse har vært greie, men det er best å forholde seg til én fastlege. Jeg har fått inntrykk av at Dagrun har for mange pasienter i forhold til kapasiteten, og jeg må ofte vente i rundt to uker for å få time. Dette vil jeg si at er en stor ulempe.

Videre vil jeg nevne at kontorfolkene har vært gretne ca halvparten av tiden, og er ofte direkte ubehagelige å ha med å gjøre.

Ypperlig Lege

Dagrun Waag Linchausen viser en faglig kompetanse og kommunikasjons evne ulikt alle andre fastleger jeg har hatt. Man blir lyttet til og fulgt opp. Byttet til henne etter anbefaling, og har ikke angret et sekund. Hyggelig gjeng som jobber i resepsjonen også.

Ikke flink på kronisk sykdom

Hun er blid og grei på vanlige småting, men jeg som har en kronisk sykdom blir ikke tatt på alvor eller fulgt opp skikkelig. Har opplevd å bli avvist og stemplet fordi jeg selv må prøve å finne ut av hvordan jeg kan få en bedre helse. Ikke intr. i å høre om andre metoder enn det hun selv vet fra før. Anbefales ikke til de med mer alvorlige plager/sykdommer, men veldig ok til de som ikke sliter med mer plager enn å være syk nå og da. Er en kontor dame som er kjempehyggelig og snill, mens resten virker sure og irriterte.

Den mest omsorgsfulle legen noensinne

Dagrun er et fantastisk menneske. Hun er alltid like smilende og blid hver gang man ser henne. Hun lytter på det man har og si. Undersøker alt nøye og viser omsorg for deg som pasient. Selvom hun gjerne har lite tid av og til er dette noe vi som pasienter ikke merker noe til. Kommer til å savne henne mens hun er på legevakten og blir smartere... Kom snart tilbake. Mvh en pasient av deg som er super fornøyd med servicen du yter hver gang

Den beste legen jeg har hatt!

Hyggelig, lett å snakke med, sjekker opp i ting. Anbefales på det varmeste!