Birgitte Fos Lundekvam

Autorisasjon (1987)

Oasen legesenter DA Telefonnummer55 17 50 9055 17 50 ...
Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen
Birgitte Fos Lundekvam er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Birgitte Fos Lundekvam

Birgitte

Personlig er jeg veldig glad for å ha Birgitte som lege. Hun er blid, imøtekommende og lytter til problemene. Hun har gjort en god jobb for meg. Det eneste negative er vel at det er ekstremt lang ventetid fra du bestiller til du får time.

Useriøs

Vi er svært skuffet.
Hun følger ikke opp. Var der med min sønn, hun skulle sende to henvisninger. Tiden går og ingenting skjer. Vi har hat to e konsultasjoner i etterkant for å minne henne på, og vi får ikke kontakt. Når vi er på kontoret er hun blid og hyggelig, men alt bærer preg av at vi er endel av samlebåndet.
Ville aldri valgt henne som fastlege, nå er det snart en ledig plass her, for vi er på vei over til noen andre.
Her får du lite hjelp...dessverre.

Svært fornøyd

Har hatt henne som fastlege i nærmere 20 år og har bare positive tilbakemeldinger. Jeg har ikke vært mye syk og det er ikke hvert år jeg har oppsøkt legekontoret, men de gangene jeg har hatt bruk for hennes medisinske vurdering og kompetanse har jeg vært 100% fornøyd.

Aldri mer!!

Ikke interessert i å Hjelpe eller lytte. Mer viktig å vinne argumentet sitt. Tar deg på foten og sier, går sikkert over. Får bare ta opp en sak omgangen, så får bestille ny time vist du lurer på noe mer.Vist du vil ha en lege med dialog, som ikke bare tar pengene dine for 2min. gå ett annet sted!

Kald og avvisende

Hadde henne som fastlege i noen år. Dårlig opplevelse, firkantet og ikke interessert i å lytte til pasienter. Opplevde henne som avvisende, og vanskelig å kommunisere sammen med. Vanskelig å få time også. Opplevde henne som verken dyktig eller trygg. Hun kan smile mye til deg, men gjør ingenting for deg. Veldig glad da jeg endelig fikk byttet lege.