Birgitte Fos Lundekvam

Autorisasjon (1987)

Oasen legesenter DA Telefonnummer55 17 50 9055 17 50 ...
Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen
Birgitte Fos Lundekvam er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Birgitte Fos Lundekvam

Trygg, vennlig og kunnskapsrik!

Birgitte Lundekvam er rett og slett den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er alltid interessert og tar den tiden som trengs og hører på pasienten, selv om jeg vet hun har mye å gjøre. Kan være litt vanskelig å komme til hos pga lang ventetid, men det er det verdt! Anbefales på det varmeste.

Dyktig, erfaren og hyggelig

Dyktig, hyggelig, erfaren, medmenneskelig, positiv, henviser videre til spesialister uten å måtte be om det.
Anbefales på det varmeste.

utrulig enkel å ha med å gjere!

No skal det seiast at eg ikkje likar å gå til lege, og sjeldan går til legen, men dei gangane eg har gått/ hatt kontakt med Birgitte har eg vore so positivt overraska!
Ho er genuint interessert i meg som både person og pasient og eg har fått den hjelpa og dei svara eg har vore ute etter.
No har eg flytta til Bremanger, og har fortsatt fastlege i Bergen (over 5 timar unna), men det har faktisk ikkje vore noko problem. Her i Bremanger tar det ofte opp til månadar for ein legetime, og legevakta er som regel 45 min kjøring pr veg.. Derfor har eg hatt kontakt med Oasen legesenter og Birgitte over telefon når det har vore noko, og det har rett og slett bere vore utruleg ENKELT og sytalaust.

Seinast i går var eg hjå fysio, der eg fekk beskjed om å ta en kur med betennelsedempende. For å få tabletter måtte eg eigentleg på legevakta, noko som er vanskeleg iom at eg ikkje klarar å kjøre bil 45 min kvar veg pga smerter. Ringde til Oasen Legesenter og forklarte situasjonen, og med ein telefonsamtale til min fysio, fekk eg melding kort tid etter om at resept var skriven ut og låg på apotek for henting.
Kan ikkje beskrive kor takknemlig eg er over å ha ein fastlege der slike småting kan fiksest så enkelt og greit!

Legane her i Bremanger hadde krevd ein legetime for å skrive ut ein enkel resept, sjølv med diagnose og forklaring fra fysio. (kan jo tape litt pengar på det viss ikkje). Så Birgitte og Oasen Legesenter er mykje enklare å ha som fastlege, sjølv om eg bur 5 tima unna og ikkje kan møte opp ansikt- til ansikt.
Evig takknemlig!!!

Missfornøyd.

Veldig snill og grei. Jeg har erfart flere ganger at andre personer rundt meg i dagliglivet (som ikke er leger) må diagnostisere meg før jeg kan be om den rette medisinen. Ventetiden er på over en mnd for legetime, å få akutt time på Oasen Legesenter er nærmest umulig.

Anbefales sterkt om du bare skal ha noe medisin. Men om du ikke er glad i å gå til legen anbefaler jeg ikke henne. Du møter en del motgang ved akutt time bestilling og ekstremt lang ventetid ved vanlig bestilling.

Ikke fornøyd

Det tar lang tid å få time hos dr. Lundekvam, ofte opp til en måneds ventetid. Når man først kommer, må man vente lenge, som oftest over 30 min før man kommer inn. Den opplevelsen jeg har hatt, er at hun da vil ha deg ut igjen så fort som mulig. Har aldri hatt noen positive opplevelser hos denne legen. Hun er smilende og hyggelig, men non-verbalt uttrykker hun at hun har dårlig tid, og at problemene man kommer med ikke er viktige i det hele tatt.