Karina Koller Løland

Kokstadflaten 4 5257 Kokstad
Karina Koller Løland er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karina Koller Løland

Mindre empatisk

Opplevde denne legen på legevakten i Fana.

Jeg opplevde ikke at hun tok mine symptomer på alvor.
En mindre hyggelig opplevelse.

Straight shot

Hadde problemer med henne i begynnelsen, da jeg fant henne litt kald og dette gjorde meg engstelig, men etter en snakk om dette, endret det seg og hun tok seg mer tid til forklaring. Jeg har total tillit til henne og liker henne veldig godt. Hun er dyktig og grundig. Tommelen opp!

Der er litt ventetid, men viktig at hun tar seg tid nok med pasientene sine. Jeg venter gjerne.

Ikke fornøyd

Er alltid forsinket, alt fra 30 min - 60 min, når du først kommer inn så har hun ikke tid til deg, og spør om vi skal ta det på neste time.
Å få tatt en blodprøve etc, er ikke bare bare. Fatter seg i korthet og hun vet best. Har alltid dratt fra legetimene 200,- fattigere og ikke et spor klokere eller med svar på det jeg hadde time for. Vil ikke anbefale henne til andre, da jeg utelukkende bare har negative erfaringer. Kokstad medisinske senter skal ha pluss for at man alltid får en akutt time på dagen enten hos fastlegen eller en annen tilgjengelig lege.

Anbefales ikke

Har opplevd henne som frekk og uforskammet, samt uinteressert i å løse pasientens problemer. Alltid lenge å vente på venterommet og liten tid til pasientene. Vil ikke anbefale henne til noen. Har byttet fastlege.

Fantastisk!

Ho hører alltid på meg, er faglig flink og tar godt i mot meg og mine 2 barn.
Kan fortelle henne "alt" og føler ho forstår meg og situasjonen eg er i. Kjapp og grei vurdering av barnene de gangene de har vært der.

Litt forsinket til timene.

Veldig fornøgd!