Karina Koller Løland

Kokstadflaten 4 5257 Kokstad
Karina Koller Løland er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karina Koller Løland

Ikke fornøyd

Er alltid forsinket, alt fra 30 min - 60 min, når du først kommer inn så har hun ikke tid til deg, og spør om vi skal ta det på neste time.
Å få tatt en blodprøve etc, er ikke bare bare. Fatter seg i korthet og hun vet best. Har alltid dratt fra legetimene 200,- fattigere og ikke et spor klokere eller med svar på det jeg hadde time for. Vil ikke anbefale henne til andre, da jeg utelukkende bare har negative erfaringer. Kokstad medisinske senter skal ha pluss for at man alltid får en akutt time på dagen enten hos fastlegen eller en annen tilgjengelig lege.

Anbefales ikke

Har opplevd henne som frekk og uforskammet, samt uinteressert i å løse pasientens problemer. Alltid lenge å vente på venterommet og liten tid til pasientene. Vil ikke anbefale henne til noen. Har byttet fastlege.

Fantastisk!

Ho hører alltid på meg, er faglig flink og tar godt i mot meg og mine 2 barn.
Kan fortelle henne "alt" og føler ho forstår meg og situasjonen eg er i. Kjapp og grei vurdering av barnene de gangene de har vært der.

Litt forsinket til timene.

Veldig fornøgd!

Anbefales ikke

Dette er den verste fastlegen jeg har opplevd for både meg og min sønn. Hun virker totalt uinteressert uansett hvilke plager man har og bagatelliserer alt uten å gjøre noe for å identifisere bakenforliggende årsaker.Jeg føler ikke at denne legen tar meg på alvor og lever ikke opp til mine forventninger. Basert på overstående blir det bytte av fastlege for meg og min sønn.

Flink

Hyggelig og bestemt dame. Vil aldri bytte.
Jeg stoler på henne.
Min sønn og jeg bruker henne. Hun er posetiv og dyktig i sitt arbeid.