Karina Koller Løland

Kokstad medisinske senter

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Kokstad medisinske senter Telefonnummer55 11 78 1055 11 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kokstadflaten 4 5257 Kokstad
Karina Koller Løland er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karina Koller Løland

Grundig, lyttende, dyktig.

Kort ventetid, grundig gjennomgang og diagnose. Fikk resept på medisin, som ga økt livskvalitet kun noen timer etter jeg startet kuren, som foreskrevet. Jeg fikk også henvisning til spesialist og fysioterapeut. Jeg er veldig fornøyd.

Dyktig og genuin

Jeg opplever at Karina tar meg på alvor, og at hun er genuint intreressert i å hjelpe med problematikkene jeg kommer med. Som pasient opplever jeg godt samspill og å bli hørt. Det er kjekt når hun spør om hverdagslige ting, og husker meg som et individ og ikke kun en pasient.

Anbefales IKKE

Ikke en lege jeg vil gå til flere ganger. Da vil jeg heller anbefale Ljones, ved samme legekontor. Han er fantastisk! Koller Løland er ikke imøtekommende og lytter ikke. Anbefales ikke!

Anbefaler ikke

Måtte gå til denne legen, da min faste lege ikke var tilstede. Uhøflig og «kald». Ikke en lege jeg vil anbefale. Men pluss for fantastiske damer i resepsjonen.

Uengasjert, lite tillitsvekkende

Har besøkt denne legen flere ganger, både som pasient selv, og med mine barn. Det virker som at det viktigste for henne er å få gjennom flest mulig pasienter iløpet av en dag.