Karina Koller Løland

Kokstad medisinske senter Kvinne, 45 år

Autorisert2004
Ledige plasser 9 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kokstad medisinske senter

Kokstadflaten 4 5257 Kokstad
Karina Koller Løland er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karina Koller Løland

Anbefales ikke

Har opplevd henne som frekk og uforskammet, samt uinteressert i å løse pasientens problemer. Alltid lenge å vente på venterommet og liten tid til pasientene. Vil ikke anbefale henne til noen. Har byttet fastlege.

Fantastisk!

Ho hører alltid på meg, er faglig flink og tar godt i mot meg og mine 2 barn.
Kan fortelle henne "alt" og føler ho forstår meg og situasjonen eg er i. Kjapp og grei vurdering av barnene de gangene de har vært der.

Litt forsinket til timene.

Veldig fornøgd!

Anbefales ikke

Dette er den verste fastlegen jeg har opplevd for både meg og min sønn. Hun virker totalt uinteressert uansett hvilke plager man har og bagatelliserer alt uten å gjøre noe for å identifisere bakenforliggende årsaker.Jeg føler ikke at denne legen tar meg på alvor og lever ikke opp til mine forventninger. Basert på overstående blir det bytte av fastlege for meg og min sønn.

Flink

Hyggelig og bestemt dame. Vil aldri bytte.
Jeg stoler på henne.
Min sønn og jeg bruker henne. Hun er posetiv og dyktig i sitt arbeid.

Ikke interessert i min helse

Har hatt denne legen i halvannet år. Er ikke fornøyd, hun virker mer som en saksbehandler fra NAV enn en lege. Rart å ha en lege som ikke er interessert i helsen min. Hun har brukt en stor del av en legetime til å kritisere meg for småting. Får følelsen av at hun ikke har tid til meg, og at hun vil at jeg skal koste minst mulig i forhold til undersøkelser hos spesialister. Nå har jeg skiftet fastlege og gleder meg til et godt samarbeid med den nye legen.