Erik Lage Malin

Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen
Erik Lage Malin er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Erik Lage Malin

Super flink!

Lege med mye erfaring og bred kunnskap. Forstår at å lytte og informere betyr mye for pasienten. Flink på alle måter :-)

Ingen over, ingen ved siden

Selvsagt blir det tid tider litt venting, men her gjerder også det gamle ordtaket: Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. For venting er bare et uttrykk for at han tar den tiden en pasient trenger og hvem gjør det i dag. Når det skal klikkes inn mynt i kassen, blir det fort samlebåndsmentalitet.
Vi som har fått ham til vår fastlege er kjempeheldig.

En fantastisk lege med menneskelig innsikt og forståelse

Erik L Malin har vært min fastlege i 20 år. En lege som har fulgt meg opp i gode og dårlige perioder i livet fra tenårene til voksen alder. Dette er en lege som er særdeles profesjonell, dyktig, erfaren og flink med mennesker. Hos Malin føler du deg trygg og blir godt i varetatt. Han er alltid rolig, avbalansert, smilende og hyggelig med kloke og velmente råd.
Mine beste anbefalinger til denne legen og de ansatte ved Legehuset Varden

En som bryr seg .

Bruktlegen i over 20 år.
Han er en du kan snakke med om alt,
og som tar deg som pasient på alvor.
Eneste ulempen at ettersom han er så populær,
har han litt for lang ventetid.

Byens beste lege!

Det er vel ikke uten grunn at han ligger på '10-på topp-listen' over fastleger i Bergen! Jeg har gått jevnlig til han i 30-år, og er storfornøyd! Han har 'vært med meg i tykt og tynt, i gode, og ikke minst vonde dager! Jeg ser på ham på samme måte som jeg ser på min far: en som alltid er der, som jeg kan snakke med om alt, og som bryr seg om, og tar vare på meg. Jeg har blitt direkte glad i ham, som lege og menneske! Jeg stoler 100% på ham, og han har alltid stått på for å hjelpe meg på best mulig måte!!!