Erik Lage Malin

Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen
Tlf: 55 17 61 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erik Lage Malin er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Erik Lage Malin

Kunne ikke hatt en bedre fastlege

Malin gir seg alltid tid til å lytte til pasienten , sette seg inn i situasjonen og henvise videre til spesialister i helsetjenesten om nødvendig

Super flink!

Lege med mye erfaring og bred kunnskap. Forstår at å lytte og informere betyr mye for pasienten. Flink på alle måter :-)

Ingen over, ingen ved siden

Selvsagt blir det tid tider litt venting, men her gjerder også det gamle ordtaket: Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. For venting er bare et uttrykk for at han tar den tiden en pasient trenger og hvem gjør det i dag. Når det skal klikkes inn mynt i kassen, blir det fort samlebåndsmentalitet.
Vi som har fått ham til vår fastlege er kjempeheldig.

En fantastisk lege med menneskelig innsikt og forståelse

Erik L Malin har vært min fastlege i 20 år. En lege som har fulgt meg opp i gode og dårlige perioder i livet fra tenårene til voksen alder. Dette er en lege som er særdeles profesjonell, dyktig, erfaren og flink med mennesker. Hos Malin føler du deg trygg og blir godt i varetatt. Han er alltid rolig, avbalansert, smilende og hyggelig med kloke og velmente råd.
Mine beste anbefalinger til denne legen og de ansatte ved Legehuset Varden

En som bryr seg .

Bruktlegen i over 20 år.
Han er en du kan snakke med om alt,
og som tar deg som pasient på alvor.
Eneste ulempen at ettersom han er så populær,
har han litt for lang ventetid.

Byens beste lege!

Det er vel ikke uten grunn at han ligger på '10-på topp-listen' over fastleger i Bergen! Jeg har gått jevnlig til han i 30-år, og er storfornøyd! Han har 'vært med meg i tykt og tynt, i gode, og ikke minst vonde dager! Jeg ser på ham på samme måte som jeg ser på min far: en som alltid er der, som jeg kan snakke med om alt, og som bryr seg om, og tar vare på meg. Jeg har blitt direkte glad i ham, som lege og menneske! Jeg stoler 100% på ham, og han har alltid stått på for å hjelpe meg på best mulig måte!!!

En formidabel lege!

Dette er en fantastisk lege. Hadde pådratt meg salmonella etter en sydentur, gikk til han og fikk helt utrolig god behandling. Etter Malin hadde fått svar på blodprøvene mine tok han seg tid å sende et brev til meg der han fortalte om diagnosen og ønsket meg god bedring. Tror ikke det finnes andre leger av dette kaliberet lenger. En fantastisk lege! Gikk til han på alle svangerskapskontrollene mine og kunne ikke følt meg mer ivaretatt!

Han er den beste legen jeg kjenner.

Jeg har et sammensatt sykdomsbilde. Epilepsi, asthma, etc. Hos Dr Malin møter jeg både fagelig dyktighet. Overgår legene på Haukeland i de fleste tilfeller. Forståelse.
Sammen med at han tar seg tid, lytter. Blir dette en uslåelig kombinasjon. Tid er det kanskje dårlig med. Men der har han en meget dyktig stab rundt seg som alltid smiler og hjelper som best de kan når Dr Malin ikke helt følger med. Velger du denne legen er du trygg på at du blir ivaretatt på abslulutt beste måte både av lege og kontor personale.

topp menneske og lege

Bedre fastlege får jeg ikke! Alltid behagelig, snill lyttende og gir meget gode råd.

Ubrukelig

Har hatt denne legen i alle år, men da jeg for en gangs skyld trengte en lege. Fikk jeg time om 42 dager... Greit nok. Det var ikke livstruende, bare noen legger som ikke fungerte. Etter mye om og men, ble jeg sendt røntgen. Dette gav ingen resultat og har nå lagt opp idretten min ettersom det ikke car hjelp å få.

Andre gang (i hele mitt voksne liv) jeg trengte lege var da jeg begynte å verke i underlivet. Bestilte ny time og fikk beskjed om at neste ledige time var om 62 dager...

Jeg er enten dau eller frisk om 62 dager.....

Da gikk jeg til volvat og skiftet senere fastlege!

Den beste legen!

Faglig dyktig og en èner i møte med mennesker! Tar seg alltid tid, så litt venting på venterommet er bare et tegn på god kvalitet i denne sammenheng.

Min ideelle fastlege !

Bedre fastlege får jeg ikke! Alltid behagelig, lyttende og gir meget gode råd. Stoler på denne mannen !

Veldig flink

Bruker god tid på pasienten og kjenner historikken.

Åpen, vennlig og dyktig lege

Åpen, vennlig og dyktig lege. Ikke forutintatt. God til å lytte, og å sette seg inn i pasientens situasjon.