Peter Malmqvist

Knarvik Legekontor

2002

Knarvik Legekontor Telefonnummer56 35 78 7856 35 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kvassnesveien 48 5914 Isdalstø
Peter Malmqvist er en av 13 fastleger i Lindås

Siste vurderinger av Peter Malmqvist

Trygg og seriøs lege

Han er veldig travel men når du først får slippe til så er det verdt ventingen. Han lytter til deg og har god tid. Kjempefornøyd.

Lyttende

Lytter, bruker tiden han trenger, er omsorgsfull, pasienten vil føle bli tatt på alvor, respektert og trygg,

Tar deg på alvor

Malmqvist er en fantastisk lege som hører på pasienten og tar deg på alvor. Jeg var litt usikker i starten da jeg ikke er stødig i dansk, men det har aldri vært noe problem. Er det noe du ikke skjønner, forklarer han gjerne.

Han er den første legen som har sjekket opp i mine problemer med en gang, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Oppmerksom og grundig

Peter Malmqvist har, de 10+ årene jeg har hatt han som lege, alltid tatt seg god tid, virket svært ansvarsfull og alltid møtt meg med et smil. Han er grundig og passer på at jeg alltid får sagt alt jeg har på hjertet. En veldig trygg lege å ha.

Anbefales ikke til dem med lavt stoffskifte

Skriver denne vurderingen spesielt for de med lavt stoffskifte som leter etter en fastlege som har kunnskap om dette. Denne legen har ingen kunnskap om lavt stoffskifte og er heller ikke interessert i temaet. Det er godt mulig han er dyktig på andre områder, men siden min hovedsykdom er lavt stoffskifte, måtte jeg etter en periode bytte fastlege.