Peter Malmqvist

Autorisasjon (2002)

1 person

Knarvik legekontor Telefonnummer56 35 78 7856 35 78 ...
Kvassnesveien 48 5914 Isdalstø
Peter Malmqvist er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Peter Malmqvist

Alltid tilgjengelig.

Alltid og stole på og tilgjengelig. Stiller alltid opp.
Føler meg trygg på Dr. Malmqvist og godt ivaretatt.

Flink lege men veldig treg

Peter er en flink fastlege som lytter til deg og sender henvisning dersom det er noe. Men denne fastlegen bruker utrolig lang tid på å få sendt henvisninger, få time osv. flere ganger jeg har måtte ventet i over tre mnd før henvisningen ble sendt. Når legekontoret purret på så sier han at han skal gjøre det, men det skjer ingenting. Sånn at du tilslutt må til en annen lege for å få sendt det du skal.
Svar på blodprøver får du heller ikkje vite før du spør om de og han da oppdager at du gjerne skulle hatt medisiner. Du må ofte inn igjen etter timen for å få sendt henvisninger eller svar på ulike prøver. Han er også ofte vekke fra legekontoret lenge om gangen (gjerne noen uker) slik at det tar lang tid før han har ledig time.

Trygg, kunnskapsrik og interessert fastlege

Dette er en lege som er tilstede for pasientene sine. Humørfylt, lyttende, kunnskapsrik og effektiv.

Henviser videre til spesialisthelsetjenesten ved behov.

Jeg føler meg godt ivaretatt hos Dr. Malmqvist.

Lite seriøs

Travel og fremstår lite interessert. Fikk inntrykk av at konklusjonen var trukket nesten før jeg var komt inn døren.

Super Lege!

Byttet til Peter for noen år siden. Er ikke ofte jeg er innom, men når jeg er innom er han lyttende, flink og han sjanser ikke med pasienten. Her tas det prøver og du blir henvist til de rette instanser om nødvendig.

Dette er en god mann som bryr seg om pasientene. Absolutt verdt og ha som fastlege!