Peter Malmqvist

Tlf: 56 35 78 78 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Peter Malmqvist er en av 13 fastleger i Lindås

Siste vurderinger av Peter Malmqvist

Lyttende

Lytter, bruker tiden han trenger, er omsorgsfull, pasienten vil føle bli tatt på alvor, respektert og trygg,

Tar deg på alvor

Malmqvist er en fantastisk lege som hører på pasienten og tar deg på alvor. Jeg var litt usikker i starten da jeg ikke er stødig i dansk, men det har aldri vært noe problem. Er det noe du ikke skjønner, forklarer han gjerne.

Han er den første legen som har sjekket opp i mine problemer med en gang, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd!

Oppmerksom og grundig

Peter Malmqvist har, de 10+ årene jeg har hatt han som lege, alltid tatt seg god tid, virket svært ansvarsfull og alltid møtt meg med et smil. Han er grundig og passer på at jeg alltid får sagt alt jeg har på hjertet. En veldig trygg lege å ha.

Anbefales ikke til dem med lavt stoffskifte

Skriver denne vurderingen spesielt for de med lavt stoffskifte som leter etter en fastlege som har kunnskap om dette. Denne legen har ingen kunnskap om lavt stoffskifte og er heller ikke interessert i temaet. Det er godt mulig han er dyktig på andre områder, men siden min hovedsykdom er lavt stoffskifte, måtte jeg etter en periode bytte fastlege.

Snakker uforståelig dansk

Hadde han som fastlege i en del år, måtte til slutt bytte da de språklige utfordringene ble for store. Han snakker veldig utydelig dansk som for meg var vanskelig å forstå.

Ellers kunne det virke som han var interessert i å høre hva jeg sa, men det hjalp ikke så mye når jeg ikke skjønte svaret..