Peter Malmqvist

Autorisasjon (2002)

Knarvik legekontor Telefonnummer56 35 78 7856 35 78 ...
Kvassnesveien 48 5914 Isdalstø
Peter Malmqvist er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Peter Malmqvist

Anbefales ikke til dem med lavt stoffskifte

Skriver denne vurderingen spesielt for de med lavt stoffskifte som leter etter en fastlege som har kunnskap om dette. Denne legen har ingen kunnskap om lavt stoffskifte og er heller ikke interessert i temaet. Det er godt mulig han er dyktig på andre områder, men siden min hovedsykdom er lavt stoffskifte, måtte jeg etter en periode bytte fastlege.

Snakker uforståelig dansk

Hadde han som fastlege i en del år, måtte til slutt bytte da de språklige utfordringene ble for store. Han snakker veldig utydelig dansk som for meg var vanskelig å forstå.

Ellers kunne det virke som han var interessert i å høre hva jeg sa, men det hjalp ikke så mye når jeg ikke skjønte svaret..

En dyktig lege

Jeg har hatt han siden han begynte å praktisere i Knarvik og er strålende fornøyd med han, kan til tider være litt vanskelig å forstå da han er Dansk !!!
Men han er flink å forklare ting og jeg spør han vist det er noe jeg ikke forstår.
Kunne ikke ha tenkt meg noen andre leger alltid like hyggelig og flink. Jeg går fast til han annenhver mnd.

Kjempe fornøyd - kunne ikkje tenke meg noen andre!

Peter M. er en lege som er grundig,tar seg tid til deg og lytter, følger opp og bryr seg om deg som pasient og menneske. Familien min kom i kontakt med han via legevakten.Selv om vi ikkje hadde han som fastlege, bad han mannen min om å få tid hos han, for han ville følge opp og få løst problemet. Vi skiftet etterpå til han og har aldri angret på det. Skjønner godt, at noen vil ha problemer med å forstå han, da han taler en blanding av norsk og dansk, men da er det bare å spørre igjen, og han vil forsøke å forklare en gang til. Men kan du se bort i fra dette, er han en fantastisk lege som vi varmt kan anbefale.

Den aller beste legen jeg noensinne har hatt

Dette er en utrolig dyktig og omsorgsfull lege som har hjulpet meg og min famile gjennom mange kriser i de 10 årene jeg har hatt han som lege.Jeg har 100 % tillit til han og føler meg helt trygg på at han gjør det beste han kan for meg som lege.Selv om jeg nå har flyttet fra Bergensområdet,kunne jeg aldri tenke meg å bytte lege,for han kan bare ikke byttes ut.Tar seg alltid god tid og er alltid like smilende selv om han har det travellt.Uten hans hjelp hadde jeg neppe vært der jeg er idag.Det er vanskelig å finne ord som kan beskrive hvor takknemlig jeg er for alt han som lege har gjort for meg og mine.