Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes

Autorisasjon (1996)

Krambua Legesenter Telefonnummer55 33 68 8055 33 68 ...
Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen
Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes

Trygg og empatisk

Har hatt Mangersnes som fastlege i 15 år, mine 3 barn har henne også.

Veldig fornøyd med henne. Lytter, empatisk, og hjelpsom.

Dyktig.- og imøtekommende

Dyktig og alltid like imøtekommende gjennom 11 år.- som min og mine tre barns fastlege. Kan anbefales på det varmeste.

Trust and safe

Astrid always listen carefully to what i am telling her, she is a very trust worthy doctor and she made sure that I understand the sickness and she always give me the proper and best medication i needed:-)

Tvers gjennom en omsorgsperson

Uansett om jeg har flyttet lengre vekk fra legekontoret kunne jeg aldri tenke meg å bytte fastlege. Astrid får man alltid tid å føle seg sett og ivaretatt. Hun er selv dyktig, og vet når hun skal henvise videre. Tar seg god tid og spør alltid om det er noe annet hun kan hjelpe med, samt følger opp hvordan det går med tidligere problemer. Resten av personalet er også veldig hyggelige og flinke. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Dårlig fastlege!

Når jeg har vært hos Astrid føler jeg meg rett og slett til bry. Må haste meg gjennom det jeg har på hjertet og går nesten alltid ut der ifra med en dårlig følelse. Kjenner meg igjen i det en har skrevet lenger nede, at hvordan hun «behandler deg» kommer an på dagsformen hennes. Det er ingen oppfølging, man får heller ikke dobbelt time(noe jeg fikk beskjed om hvertfall) + hun er ikke tilgjengelig på helsenorge. Med andre ord, det blir ingen relasjon mellom lege og pasient.Tror mye av grunnen til mine hypokonderi plager gjennom årene skyldes dårlig oppfølging og utrygghet her ifra. Anbefales ikke!:-)