Eivind Meland

Olsvik Legesenter Mann, 66 år

Autorisert1978
Ledige plasser 12 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Olsvik Legesenter

Olsvik Legesenter AS Olsvikåsen 4 5183 Olsvik
Eivind Meland er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Eivind Meland

Vel

Til å snakke så mye offentlig om kommunikasjon og tillit som Meland gjør, har han ikke mye fingerspitzgefühl overfor at pasienter er forskjellige. en av flere leger i distriktet som dessverre lar seg påvirke for mye av sin oppfatning av pasienten som person. Min 17 år gamle datter som har hatt ham som fastlege en periode er nå lei av det vi opplever som en malplassert psykeliggjøring av pasienten i et forsøk på å være empatisk.
Dessuten er en sekretær som begynner å diskutere familiens fungering når jeg står i luken en for mye.

Alltid tid til pasienten

Har vært min fastlege i flere tiår. Jeg har alltid følt meg trygg hos ham, og har lært mye om meg selv i disse årene. Han har sendt meg umiddelbart videre til spesialist når noe har trengt nærmere undersøkelse, noe som gir ekstra trygghetsfølelse hos meg som pasient.

Aldri tilbake

Hadde en stund problemer med å få livet i vater, og ble rimelig raskt tilbudt antidepressiva av Meland (noe jeg ikke var interessert i). Vi fant nok ikke tonen, og det ble med den ene gangen.

Legekontoret ellers har jeg ikke vurdert siden jeg bare hadde et besøk.

Den beste legen jeg har hatt :)

fantastisk flink og behagelig lege,kunne ikke tenkt meg en annen :)

Dyktig lege!

En dyktig lege, som virkelig har forståelse og tid, og som til enhver tid er opplyst om din situasjon.
Han er genuint lysten på å gjøre en best mulig jobb og lar ikke noe stoppe for at pasienter skal få hjelp.