Karin Elisabeth Sundt Mjelle

Landås Legesenter AS Kvinne, 39 år

Autorisert2007
Ledige plasser 18 av 1000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Landås Legesenter AS

Nattlandsveien 89 5094 Bergen
Karin Elisabeth Sundt Mjelle er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Karin Elisabeth Sundt Mjelle

Fornøyd

Jeg har ikke vært til lege Mjelle på en god stund, men til hennes vikarer. Den forrige som var der virket slurvete, men han som er der nå (Erik) virker veldig dyktig. Tok meg på alvor, lyttet, og fant ut av problemene mine. Jeg håper han blir der lenge! Jeg hadde mye å ta opp første gang jeg var der, og da ble han litt travel, men behandlingen var det ingen ting å si på. Anbefales.:)

Ok, men ikke fantastisk

Husker ikke hvem de forskjellige pasientene er, så du må gjerne fortelle "historien" hver gang du er der, noe som blir slitsomt etter en stund. Virker litt usikker. Hyggelig og forekommende, men ikke den beste legen jeg har hatt.

Total katastrofe

Vil du ha god legehjelp utenom en vanlig influensaplage eller lignende så styr unna denne legen. Tenk hun sa at hun hadde dårlig samvittighet for slett oppfølgning av min sønn! Iallefall dere som er ungdommer som trenger spesialisert helsehjelp må finne en annen lege som bryr seg! Når det gjelder vikaren i hennes fraværsperiode - lege Sæbø så er det synd at han ga seg...

Ikke den beste legen jeg har hatt

Hyggelig dame, men husket aldri hvem jeg var, selv om jeg var der mange ganger i løpet av en kort periode. Måtte tilslutt bytte fastlege, da hun ikke ville henvise meg videre, fordi hun først ville teste ut alt mulig annet hun kunne skrive ut på resept. Ingenting av det hun skrev ut til meg funket ikke, og jeg opplevde ikke at hun så mine problemer. Det første min neste lege gjorde, var å henvise meg videre med en gang siden hun så at behovet var stort. Det var dessverre også lang ventetid både på legesenteret og det tok lang tid før jeg fikk time.

Positivt, men overarbeidet

Positiv lege, men virker generellt overarbeidet. Er flink på det hun kan/har interesse for men virker ellers for overarbeidet eller glemsk til å sette seg inn i nye saker.