Esad Mulabecirovic

Lægepraxis paa Laxevaag Mann, 56 år

Autorisert1999
Ledige plasser 11 av 1900
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lægepraxis paa Laxevaag

Damsgårdsveien 167 5160 Laksevåg
Esad Mulabecirovic er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Esad Mulabecirovic

Tilgjengelig

Han er ikke en lege jeg ville gått til hvis jeg var "in deep shit", men for meg som bare har småting, er han både tilgjengelig og effektiv.

Veldig god faglig kompetanse og fantastisk tilgjengelighet

Jeg har følt meg medisinsk meget godt behandlet hos denne legen. Han er en mann av få ord, men viser forståelse og er svært effektiv. Ikke minst hører han etter når man forteller om besvær. Jeg kan kun takke være han for at jeg idag er så frisk- han oppdaget tidlig at jeg hadde kreft og henviste meg fort til både bildeundersøkelse og spesialistvurdering. Han glemmer deg aldri, selv om det ofte går litt fort, så føler man seg svært godt ivaretatt og ikke minst sikker.

Dessuten er det den eneste legen jeg vet om hvor det er så ryddig ordning når han er på ferie og har vikarer.

byttet lege

Dette er en lege som burde kurse seg i kommunikasjon mellom lege og pasient.
Når jeg prøvde å å gi min sykdomshistorikk opplevde jeg at han flere ganger stoppet meg og brukte det meste av tiden på pc sin.
Ja,man får fort time men man må fort ut fra den timen og.
Etter å ha vært hos han fem ganger byttet jeg lege og er nå ivaretatt av en lege som som har henvist meg og jeg har fått utredning som endelig gir noe hjelp

ikke den beste legen jeg har hatt

Esad er en hvelldig dyktig lege som kan arbeidet sitt meget godt, han er også hvelldig lett tilgjengelig, du kan ringe og bestille time senre på dagen, han er som oftest ledig.

Det som irriterer meg hvelldig er at han ikke er flink til å høre etter og han er ikke flinkt til å kommunisere med pasientene sine, hver gang jeg har vært der så føler jeg at han så stor hastverk og prøver å få meg fort inn også så fort som mulig ut igjen

jeg blir flau når han ikke hører etter og avbryter og lar meg ikke snakke ferdig eller få sagt alt som jeg vil.

Esad er den perfekte legen for deg som ikke har lyst til å bruke lang tid hos legen og han er grei, men han passet ikke meg og jeg er på jakt etter en lege jeg kan bytte til.

utrolig flink lege

Flink til å lytte og finner ut problemer fort. han er lett tilgjengelig og fikser raskt time senest dagen etter. Jeg stoler mye på ham.