Steinar Mørch

Knarvik Legekontor Mann, 69 år

Autorisert1976
Ledige plasser 40 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Knarvik Legekontor

Kvassnesveien 48 5914 Isdalstø
Steinar Mørch er en av 13 fastleger i Lindås

Siste vurderinger av Steinar Mørch

Veldig god og flink til å lytte

Av alle fastleger jeg har hatt er han første ut til virkelig ta meg seriøst. Han sendte meg umiddelbart videre til undersøkelser for å utelukke mer alvorlige problemer. Han tar og helsen til min sønn alvorlig og har henvist han videre uten noe mer om eller men.

Veldig fornøyd med å ha funnet en god lege som tar pasienter på alvor.

Det kan være litt ventetid, både for å komme til og på kontoret. Jeg ser ikke på det som ett problem, da jeg vet han tar seg tid til hver enkelt pasient og da blir det ofte noe forsinkelser.

Veldig dårlig.

Jeg har vært pasient hos Steinar i ca ett år, men jeg har aldri fått komme til hos han. Jeg har ikke engang møtt personen.
Hadde han gått forbi meg på venterommet hadde jeg ikke visst hvem han var.
Jeg har blitt sendt til en annen lege som tar pasienter "innimellom".
På telefon har jeg spurt spesifikt om å få komme til hos Steinar da han tross alt var min fastlege. Dette gikk ikke, han hadde visst så mye å gjøre, eller så hadde han ikke tid til meg.
Det har hele tiden vært unnskyldninger og bortforklaringer for at jeg ikke skal komme til hos han.

Jeg er generelt svært lite fornøyd med Knarvik legekontor. Masse rot med papirer, sykemeldinger osv. Oppfølging av pasient er tydeligvis fremmed for dette legekontoret.
De har også problemer med å følge informasjon de har fått tilsendt fra Helse Bergen. De skal visst gjøre ting på sin egen måte - den tungvindte måten.

Nå er jeg lei av alt tullet her og følelsen av å bli verdiløs idet jeg kommer inn døren, så jeg har byttet til en annen lege som ikke er tilknyttet Knarvik legekontor.

Svært dårlig oppfølging.

Føler det er svært vanskelig å komme til. Dårlig oppfølging. Må selv ta alt av kontakt for å få behandling.

Ikke så god på å sende pasienter videre

Han sender ikke pasienter til spesialister.
Han tar seg ikke tid. Vanskelig å komme til.

lyttende, setter pasienten i sentrum

Flink å forklare symptomer og årsaksforhold.
Setter pasienten i sentrum.
Lyttende.