Odd Georg Petterson

Skuiløkka 17 1340 Skui
Odd Georg Petterson er en av 103 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Odd Georg Petterson

Overfladisk, Arrogant

Han er et hyggelig menneske, men jeg syntes han gjør en dårlig jobb.Meget vimsete. Blir ikke tatt seriøst om mine plager.
Nav sendte han papirer i November ang. min helse og skulle søke om uføretrygd. snakket med han. Sa han skulle sende papirene med en gang. dette var i November. Det er fortsatt ikke gjort.
ble innlagt på sykehus etter epleptiskt anfall pga. lavt blodsukker hvor jeg besvimte og fikk flere brudd i ryggen. sykehuset sier det kan ta bortimot 1 år før jeg er bra igjen og smertene borte. Skriver ut Paracet til meg..! Sliter også med angst etter uhellet. Får ingen medisiner mot plagene. Heldigvis deler han pasient liste med en MEGET dyktig lege som jeg har vært hos og fått den hjelpen jeg trenger. blandt annet en nedtrappingsplan for de sterke smertestillende jeg har gått på siden 7 nov. hvor vi trapper sakte ned så jeg skal slippe abstinenser. Det virker som han tror jeg er ute etter og ruse meg, Som jeg slettes IKKE er..! Veldig dårlig oppfølging på alt egentlig. Håper jeg får byttet fastlege til hun som han deler liste med. Var der i går og nå føler jeg at jeg får den hjelpen jeg trenger. Petterson ringte meg i kveld og virket grinete fordi han måtte gjøre jobben sin. Styr unna er mitt råd..! (hvis du ikke mener Paracet er løsningen på alt..!

Den beste legen i Bærum!

Petterson har vært min lege i over tjue år og jeg kunne ikke har ønsket meg en bedre lege. Jeg kan lett få kontakt med han og alltid får hjelp når jeg trenger det.
Han tar seg tid å høre på hva jeg har å si.
Det er viktig å vite at en lege ikke undervurderer hva man sier om deres helse problem og Petterson er en av de som ikke gjør det. Det gir meg en trygghet å vite at jeg kan få hjelp når jeg trenger det og har en lege jeg kan stole på.

Empatisk og hyggelig.

Jeg har hatt Odd som fastlege 16-17 år. Selv etter flytting til annet område; har jeg valgt å fortsette med han som fastlege.
Jeg opplever Odd som en faglig dyktig og trygg lege. Like viktig, syntes jeg; er at han lytter og tar seg tid. Empatisk. Gruer meg til han på et tidspunkt skal pensjonere seg :-)

En omsorgsfull lege

Veldig fornøyd med Odd Petterson, som både gir trygghet og omsorg til sine pasienter. Har alltid fått god oppfølging, og han tar seg god tid. Tar seg også tid til å ringe ved behov. Beste legen jeg har hatt!

Petterson

Flott lege, med føttene godt plantet på bakken. Har tid, har forståelse, lytter samt får til ting mange andre leger hadde feilet på.

Veldig fornøyd!