Odd Georg Petterson

Tlf: 67 17 77 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Odd Georg Petterson er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Odd Georg Petterson

Petterson

Flott lege, med føttene godt plantet på bakken. Har tid, har forståelse, lytter samt får til ting mange andre leger hadde feilet på.

Veldig fornøyd!

Dr. Petterson er genuint opptatt av at du skal ha det bra!

Han bryr seg virkelig inderlig. Noe som føles så utrolig godt. Han tar seg tid. Du føler deg ivaretatt. Aldri har jeg opplevd en lege som en virkelig gjør alt for at du skal ha det bra. Han hører deg, da du prater og husker deg og din historie fra gang til gang. Han har mange gode inputs og alltid en løsning, da alt føles som mest håpløst. Empatisk, klok, humoristisk, kunnskapsfull, loyal, medmenneskelig, dyktig og ikke minst erfaren. Jeg er så glad for at barna mine også får gå til han. Da vet jeg at de er i trygge hender hos han.

Kjempe snill og dyktig lege :) elsker han . .

Hadde hatt odd Petterson i over 10 år . .. måtte dessverre byttes på pga flytting ... har hatt det veldig glede og fikk god hjelp av han i perioden jeg har hatt han : ) 5+++++ fra meg på alt :)

fantastisk lege

Veldig flink og dyktig. Lyttende og rolig. Jeg som en pasient kan beskrive han som utrolig menneskelige og forståelig mann. Jeg er lykkelig å ham min fastlegen.

Lege som tar seg tid.

Veldig flink og grundig lege som alltid lytter.
Tar alltid symptomene alvorlig og finner gode løsninger.
Utrolig glad for at jeg byttet fastlege og fikk kontakt med Dr.Petterson.

Lege og medmenneske

Dr. Petterson har vært vår lege i mange år, og har fulgt oss i gleder og sorger. I tillegg til å være en dyktig lege er han også et varmt menneske med evne til å sette seg inn i pasientenes situasjon.

En lege å stole på

Jeg har hatt den glede av å ha hatt dr. Pettersson gjennom mange år. Har aldri funnet grunn til å bytte ham ut. Dette fordi jeg finner legen svært oppmerksom og lyttende til mine behov og vanskeligheter m.m. Kanskje det var "kjemien" som stemte, men likefullt vil jeg også rose hans medarbeidere og legesenteret i utkanten av kommunen.

Jeg har bare gode erfaringer med bruk av dr. Petterson.

Dette var min evaluering etter nærmere 10 år som lege/pasient.

Hold deg langt unna denne legen

Helt elendig lege. Virker lite kunnskapsrik og ukonsentrert. Denne mannen burde vært pensjonert.

Damene som tok blodprøver derimot var veldig søte å virket som de kunne jobben sin. Ikke lang ventetid, men legen vil jeg aldri se igjen.

Dårlig service

Må alltid vente 30-45 min etter avtalt time. Håpløs resepsjonsløsning. Lang ventetid på tlf. Følger ikke opp.

Bytt lege!

Her må du selv vite din diagnose før du kommer inn! Må kreve å få rekvisisjon selv til spesialist, ellers skjer det ingen ting. Han sender deg bare hjem igjen uten å gjøre noe. Jeg har byttet lege!!

Ikke en av de beste..

Hver gang jeg så har vi måttet vente 30-45 minutter etter avtalt tid. Og når man kommer inn til Dr. Petterson så har han ofte dårlig tid og virker til tider ukonsentrert. Har så langt ikke fått noen oppfølging etter besøk selv om visitten gjerne krever oppfølging.

Han er der for deg..

Lyttende og veldig interessert i deg som pasient..Har alltid god tid og tar vare på deg fra gang til gang..

Styr unna!

Hyggelig, lyttende i konsultasjon - ingen oppfølging etter det - uten purringer til kontoret eller ved neste legetime - lei av jobben sin?

Flink og tilstedeværende

Lyttende og interessert. Husker historikken fra gang til gang.