Odd Georg Petterson

Skuiløkka 17 1340 Skui
Odd Georg Petterson er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Odd Georg Petterson

Empatisk og hyggelig.

Jeg har hatt Odd som fastlege 16-17 år. Selv etter flytting til annet område; har jeg valgt å fortsette med han som fastlege.
Jeg opplever Odd som en faglig dyktig og trygg lege. Like viktig, syntes jeg; er at han lytter og tar seg tid. Empatisk. Gruer meg til han på et tidspunkt skal pensjonere seg :-)

En omsorgsfull lege

Veldig fornøyd med Odd Petterson, som både gir trygghet og omsorg til sine pasienter. Har alltid fått god oppfølging, og han tar seg god tid. Tar seg også tid til å ringe ved behov. Beste legen jeg har hatt!

Petterson

Flott lege, med føttene godt plantet på bakken. Har tid, har forståelse, lytter samt får til ting mange andre leger hadde feilet på.

Veldig fornøyd!

Dr. Petterson er genuint opptatt av at du skal ha det bra!

Han bryr seg virkelig inderlig. Noe som føles så utrolig godt. Han tar seg tid. Du føler deg ivaretatt. Aldri har jeg opplevd en lege som en virkelig gjør alt for at du skal ha det bra. Han hører deg, da du prater og husker deg og din historie fra gang til gang. Han har mange gode inputs og alltid en løsning, da alt føles som mest håpløst. Empatisk, klok, humoristisk, kunnskapsfull, loyal, medmenneskelig, dyktig og ikke minst erfaren. Jeg er så glad for at barna mine også får gå til han. Da vet jeg at de er i trygge hender hos han.

Kjempe snill og dyktig lege :) elsker han . .

Hadde hatt odd Petterson i over 10 år . .. måtte dessverre byttes på pga flytting ... har hatt det veldig glede og fikk god hjelp av han i perioden jeg har hatt han : ) 5+++++ fra meg på alt :)