Stein Nilsen

Postboks 3 5329 Florvåg
Stein Nilsen er en av 25 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Stein Nilsen

Bagatelliserende lege

Bagatelliserende lege som jeg følte sjeldent tok meg på alvor. På den positive siden var han profesjonell i arbeidet.

Jeg gikk hos denne legen fra jeg ble født, men gruet meg alltid voldsomt til å gå til legen da jeg følte meg svært til bry. Jeg hadde mange plager som ung, men som jeg har fått hjelp med å takle nå av andre leger, blant annet irritabel tarm. Jeg slet med psykiske plager, og min mor måtte overtale ham til å henvise meg videre til BUP, selvom jeg hadde fått anbefaling fra en annen psykolog om behov for nærmere oppfølging. Han ønsket heller ikke å ta tester han følte var unødvendig, men som jeg ønsket å få svar på og måtte derfor krangle om å få ta dem. Jeg byttet fastlege når jeg var gammel nok til å gjøre dette selv, og har nå fått en helt annen opplevelse ved å gå til legen.

Tar deg på alvor.

Stein Nilsen har vært min fastlege i mange år.
Han er en mann jeg stoler 100% på.
Han har hørt og ikke minst sett meg.
De gangene han har vært i tvil har han henvist meg videre uten å blunke.
Han følger deg opp på en eksemplarisk måte.

Har vært min lege siden 1985-86

En seriøs lege som tar deg på alvor. Sterk faglighet. Dette er en lege som hører på det du sier. Det er ikke denne legen du går til for å få sykemelding. Han backer deg opp på en slik måte at du vil gå i arbeid. "Dilling" er er ikke snakk om men veldig konkret. Engasjert lege. Driver forskning og er derfor ikke tilgjengelig hver dag men kan nåes på mail.

Familiens absolutte førstevalg

Dyktig lege. Forklarer og begrunner sine avgjørelser
på en meget god måte, og følger opp.
Kunnskapsrik og oppdatert. Hører og ser deg.

Umotivert

Jeg har hatt denne legen i ett år, jeg byttet til han da jeg hadde hørt så mye positivt. Men det må ha vært tidligere i karrieren hans for nå virker det som han vegrer seg for og henvise videre og slår seg fort til ro med at ting bare er som de er. Man får også en følelse når man snakker med han at han har det travelt, og ikke lytter skikkelig til pasienten. Det positive får være at han i alle fall ikke er redd for og være direkte og si ting som de er!