Stein Nilsen

Tlf: 56 15 74 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stein Nilsen er en av 26 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Stein Nilsen

Svak faglig, grei sosial

Legen er hyggelig og til dels sympatisk. Det er lite å utsette på den overflatiske sjarmen. Smiler, stiller spørsmål som hvordan går det med deg og kommuniserer at han er interessert i å hjelpe deg.

Dessverre er det en lege som tilsynelatende er faglig svak. Han treffer sjelden på diagnosene (utenom de helt primære som influensa) på første konsultasjon, tross alle symptomene er der og er formidlet til han da. Det medfører flere konsultasjoner, flere prøver og gjerne flere spesialistundersøkelser.

Jobber også en dag i uken i NAV som gjør at han er blitt preget av systemet beste, framfor pasientenes beste.

Velg en annen lege er min anbefaling. Blir du virkelig syk, kan stein Nilsen bruke flere måneder ekstra før du får rett diagnose og riktig behandling kan iverksettes.

Jeg hadde han i hele barn- og ungdomsårene- og valgte klokelig å bytte.

Bagatelliserende lege

Bagatelliserende lege som jeg følte sjeldent tok meg på alvor. På den positive siden var han profesjonell i arbeidet.

Jeg gikk hos denne legen fra jeg ble født, men gruet meg alltid voldsomt til å gå til legen da jeg følte meg svært til bry. Jeg hadde mange plager som ung, men som jeg har fått hjelp med å takle nå av andre leger, blant annet irritabel tarm. Jeg slet med psykiske plager, og min mor måtte overtale ham til å henvise meg videre til BUP, selvom jeg hadde fått anbefaling fra en annen psykolog om behov for nærmere oppfølging. Han ønsket heller ikke å ta tester han følte var unødvendig, men som jeg ønsket å få svar på og måtte derfor krangle om å få ta dem. Jeg byttet fastlege når jeg var gammel nok til å gjøre dette selv, og har nå fått en helt annen opplevelse ved å gå til legen.

Tar deg på alvor.

Stein Nilsen har vært min fastlege i mange år.
Han er en mann jeg stoler 100% på.
Han har hørt og ikke minst sett meg.
De gangene han har vært i tvil har han henvist meg videre uten å blunke.
Han følger deg opp på en eksemplarisk måte.

Har vært min lege siden 1985-86

En seriøs lege som tar deg på alvor. Sterk faglighet. Dette er en lege som hører på det du sier. Det er ikke denne legen du går til for å få sykemelding. Han backer deg opp på en slik måte at du vil gå i arbeid. "Dilling" er er ikke snakk om men veldig konkret. Engasjert lege. Driver forskning og er derfor ikke tilgjengelig hver dag men kan nåes på mail.

Familiens absolutte førstevalg

Dyktig lege. Forklarer og begrunner sine avgjørelser
på en meget god måte, og følger opp.
Kunnskapsrik og oppdatert. Hører og ser deg.