Paal Olav Nygaard

Sandsli Legekontor

Aurdalslia 14 5253 Sandsli
Paal Olav Nygaard er en av 233 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Paal Olav Nygaard

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Legen er faglig dyktig, vil det beste for pasienten, inkluderende, er veldig glad at jeg fikk denne legen. Tar kontakt og alltid presis med resepter, full tillit. Første gang jeg var der, møtte han meg utenfor, god service, jeg er rullestolbruker. Kontor personalet imøtekommende og hjelpsom, god service.

Dyktig lege

Har hatt Nygaard som lege siden 1995. Veldig dyktig og nøye. Jeg er meget fornøyd. Har raskt fått meg til videre utredning om han har hatt mistanke om uregelmessigheter.

Riktig mann

Jeg har bodd i Stavanger i 16 år og har Paal Nygaard fortsatt som fastlege.......
Det sier vel sitt.

Jeg anbefaler ham absolutt!

Endelig fant jeg en klok lege som jeg kan stole på når det gjelder min helse. Jeg følte meg trygg på at han kunne sine saker. Han behandler pasientene sine på en profesjonell måte.

Jeg er hvert fall fornøyd at jeg byttet min fastlege hos Sandsli Legekontor. De har kjempe hyggelige og effektive ansatte.

Jeg stoler på denne legen

Jeg har hatt denne legen som fastlege for både meg selv om mine små i flere år, og er veldig fornøyd. Jeg oppfatter han som en klok mann, og jeg stoler på hans vurderinger og avgjørelser. Han skriver ikke ut sykemeldinger lettvint, og gir heller inntrykk av integritet.