Paal Olav Rieber Nygaard

Tlf: 55 98 70 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Paal Olav Rieber Nygaard er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Paal Olav Rieber Nygaard

Aldri tilgjengelig

Jeg har vært passient hos han og han aldri har vært tilgjengelig. Han har vikar og jobber veldig lite men vikaren er også ikke tilgjengelig. Når jeg ringer for time , det tar cirka 3 uker til å få tid. Du får ikke akkut tider hos Sandsli legekontor fordi de har fått så mange passienter som de kan ikke svare alle!
Jeg har kontaktet Sandslilegekotor for akkut time for min 2 år datter som hadde og diare og oppkost og ble henvist til LEGEVAKTEN! Hvorfor jeg skal bli henvist til legevakt når det er en vannlig dag og lege bør være på kontor eller ha en vikar!

Min fastlege i 25 år, anbefales på det sterkeste

Dr. Nygaard er den beste legen jeg vet om. Han hører på deg, er kunnskapsrik og er på din side. Han har hjulpet meg mye med å få tilrettelagt arbeidslivet mm.

Han er også "Dr. Streng". Han skriver ikke ut vanedannende medisiner og sykemeldinger i hytt og pine.

Jeg føler at jeg blir sett og at jeg er i gode hender.

Faglig dyktig, seriøs og imøtekommende

En erfaren og flink lege.
Interessert og en god lytter. Gir god informasjon.
Virker som om han har spesielt god kompetanse spesielt innenfor medisin og bivirkninger.
Rolig og tillitsfull.

Dyktig lege

Den beste fastlegen man kan ha.
Han sjekker deg veldig nøye, og henviser videre viss det trengs.
Han er også veldig dyktig med våre barn . Og ber oss heller komme en gang for mye enn for lite.

Den beste fastlegen jeg har hatt.

Legen er faglig dyktig, vil det beste for pasienten, inkluderende, er veldig glad at jeg fikk denne legen. Tar kontakt og alltid presis med resepter, full tillit. Første gang jeg var der, møtte han meg utenfor, god service, jeg er rullestolbruker. Kontor personalet imøtekommende og hjelpsom, god service.

Dyktig lege

Har hatt Nygaard som lege siden 1995. Veldig dyktig og nøye. Jeg er meget fornøyd. Har raskt fått meg til videre utredning om han har hatt mistanke om uregelmessigheter.

Riktig mann

Jeg har bodd i Stavanger i 16 år og har Paal Nygaard fortsatt som fastlege.......
Det sier vel sitt.

Jeg anbefaler ham absolutt!

Endelig fant jeg en klok lege som jeg kan stole på når det gjelder min helse. Jeg følte meg trygg på at han kunne sine saker. Han behandler pasientene sine på en profesjonell måte.

Jeg er hvert fall fornøyd at jeg byttet min fastlege hos Sandsli Legekontor. De har kjempe hyggelige og effektive ansatte.

Jeg stoler på denne legen

Jeg har hatt denne legen som fastlege for både meg selv om mine små i flere år, og er veldig fornøyd. Jeg oppfatter han som en klok mann, og jeg stoler på hans vurderinger og avgjørelser. Han skriver ikke ut sykemeldinger lettvint, og gir heller inntrykk av integritet.

Kjempebra!

Får alltid time på kort tid og god hjelp. God og klok lege som vil det beste for pasienten

Denne legen kan jeg virkelig anbefale.

Han er rett og slett dyktig.Tar deg seriøst og ikke minst har han en evne til å sette seg inn i din situasjon. Har hatt behov for å tilpasse gradert sykemelding i forhold til problematisk arbeidsgiver, og selv dette har vært helt uproblematisk.

En meget seriøs og utrolig dyktig lege!!!

Nygaard er en lege som tar en på alvor. Har hatt han som fastlege i over 12 år, og han er utrolig flink til å vurdere en sykdom og henviser til spesialist/røntgen hvis nødvendig. Han er utrolig effektiv og gjør hva han kan for å få fortgang på behandling hvis noe haster, og har alltid tid til å lytte uansett hvor travelt han har det.
Tar også opp kampen mot NAV hvis noe er feilbehandlet. Er veldig glad for at jeg har han som fastlege, og vet jeg kan stole 100% på at han gjør det beste for sine pasienter. Nesten aldri noe ventetid når en har time og heller ikke særlig ventetid for å få time.

Er innom hver måned for blodprøver, og blir ALLTID møtt med smil og godt humør av damene på kontoret.

Tøffere enn toget!

Skal du ha en enkel sykemelding,piller,ufør-er Nygaard IKKE rette legen for deg!
Men hvis du derimot-ønsker en korrekt diagnose-der du må bidra selv for å bli frisk,er han mannen du trenger.
Ber deg lette på "ræva" og bidra selv for å bli bra.
Langt å foretrekke før de som bare doper deg på piller.
Det blir du ihvertfall-IKKE friskere av.
Og på toppen av alt-du slipper å vente!
Beste legen jeg har vært hos-og det er mange.

Dyktig veldig seriøst og ikke minst hyggelig.

Etter mange skuffende år med forskjellig fastleger, så fant jeg Paal Olav Rieber Nygaard. Han er dyktig veldig seriøst og ikke minst hyggelig.

Dyktig og kunnskapsrik

Alltid løsningsorientert og har svar på de fleste problem.

Dyktig, virker erfaren

En lege man føler kan sitt fag. Legekontoret virker hektisk, men god og lystig tone blant de ansatte.

Veldig fornøyd

Jeg får time på dagen hvis jeg trenger det, eller ganske snart om det ikke haster. Jeg blir alltid tatt seriøst og henvist videre om det er nødvendig. Veldig positivt med e-post timebestilling. Kontordamene er også supre.

Paal Nygaard er en lege jeg kan anbefale!

Nygaard lytter når jeg prater. Han klarer å sette seg inn i hvordan jeg har det! Han arbeider effektivt og henviser når det er nødvendig. Heller en gang for mye enn en gang for lite;-) Han virker trygg så jeg stoler på hans vurderinger. Hele min familie har ham som fastlege og jeg synes han er flink også med barna.

Han er alltid presis! Jeg har aldri opplevd å vente mer enn ca 5 minutter.

Kjempebra!