Terje Nysæther

Autorisasjon (1984)

Terje Nysæther er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Terje Nysæther

Forferdelig lege

Avbryter når du forklarer sykdomsforløp. Kverulerer og motsier tiltak som er diskutert med andre praktiserende leger. Sta og står på sit og blir sur og øker stemme volum. Bruker finger og peker på deg når han snakker. Dårlig til å kommunisere og forklare. Sender ikke henvisninger eller prøvesvar. I fremtiden går jeg heller til en privat praksis for å få kyndig og faglig hjelp. Ikke gå til denne legen!

En kjeltring kamfulert som lege

Har dessverre hatt "gleden" av å ha Terje som fastlege siden fastlegeordningen ble innført. Har ventet i 2 måneder på svar fra en MR undersøkelse, som skulle tatt en uke. Først etter purring via nettet og via telefon har han omsider klart å henvise meg videre til spesialist. På toppen av dette preseterer han å ta seg betalt for en ekstra e-konsultasjon som en følge av at jeg har brukt tid på å purre.

Dyktig, erfaren og imøtekommende lege

Har hatt Terje Nysæther i mange år. Når jeg flyttet tilbake til Bergen, byttet jeg også tilbake til Nysæther. Han er dyktig, erfaren og imøtekommende med pasienter.

Ventetid og uinteressert.

Jeg må alltid vente, sist ventet jeg 40min. Han har aldri lest seg opp om pasienten på forhånd. Og virker bare uinteressert. Får aldrig tak i han via e konsultasjon og e melding på Helse Norge.no
Anbefaler ikke hvis man trenger gjenlegg oppfølging.

Dårlig oppfølgning, ikke tatt på alvor

Har hatt Terje som fastlege en lang periode nå (15 år), men tok endelig initiativ til å bytte. Han er hyggelig, men har inntrykk av at han ikke tar pasienten på alvor og man blir sjeldent henvist selvom han sier han skal gjøre det. Han har vært våres familielege men mine foreldre er også ikke fornøyde med han (derav bytte).