Terje Nysæther

Nesttuntorget legesenter

• Allmennmedisin
  • Arbeidsmedisin

1984

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Terje Nysæther er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Terje Nysæther

Trygg,imøtekommende og omsorgsfull

Jeg var hatt en del leger opp igjennom, men Dr.Nysæther er den jeg har hatt lengst(8 år), og det av gode grunner. Jeg føler meg så velkommen hos ham,han lytter, og er utrolig lett å prate med. Han møter pasientene sine med respekt,omsorg,humor ,samtidig som han er faglig dyktig.Bred og god kompetanse.Den beste og koseligste legen jeg var vært borti. Vil også legge til at legesekretærerene som jobber på Nesttuntorget legesenter, er fantastiske. Selv på de travleste dagene, så er de hyggelig, og følger opp så godt de kan. Jeg vektlegger mye dette mellommenneskelige spekteret, hvordan man møter ett menneske. Har møtt mange overautoritære besserwissere av noen leger, som er som å prate med en robot,og har derfor blitt veldig kresen ift hva jeg ønsker av en lege. Dr.Nysæther har hele den «pakken» jeg ser etter, om det så er psykiske eller somatiske årsaker til ett legebesøk, så møter han deg med omsorg og respekt,uansett. Så anbefaler ham på det sterkeste.
Mvh
MEGET fornøyd pasient

Trygg og tar deg på alvoer

Super flink lege, han tok meg på alvor og var behjelpelig med det meste. Raske henvisninger, ringer alltid etter blodprøve resultatene er kommet og generelt dyktig i sitt arbeid.

Empatisk og grundig

Følger opp på resultat av feks blodprøver. Ringer deg om der er tvil.
Tar ingen sjangser med helsa din.
Kan absolutt anbefales.

Jeg kan ikke skryte nok av Terje.

Jeg har brukt Terje i årevis, og han har alltid hatt min helse i fokus. 2 ganger i året tar jeg en tur innom å får sjekket den generelle helsetilstanden min.
Han gir personlig tilbakemelding på prøver han har tatt om det skulle være noe som har avvik. I noen tilfeller har han kalt meg tilbake for nye blodprøver.
Helt gjennom en ærlig lege som setter pasienten i fokus.

Dårlig

Ikke flink til legeerklæringer, bruker veldig lang tid til å behandle henvisninger og videresendig av papirer og div.
Ikke flink til hygieniske tiltak som hansker, sprøyte bruk osv.

Ellers en grei å imøtekomende mann