Terje Nysæther

Ingen på venteliste

Terje Nysæther er en av 252 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Terje Nysæther

Sender ikke henvisninger

En skam at man gang på gang må ringe legekontoret for å sjekke at han har sendt henvisninger. Må være flaut for de andre ansatte å beklage på hans vegne.

Dårlig

Terje er veldig hyggelig, men det virker ikke som han har tid til pasientene sine. Han er alltid forsinket og glemmer timer over telefon. Han bruker ekstremt lang tid på å sende henvisninger, selv etter flere purringer. Alt i alt: vil du ha en hyggelig lege du kun trenger å besøke for å ta blodprøver og lignende er han sikkert super. Trenger du derimot mer oppfølging, som gjerne også bør gjøres effektivt, er han absolutt ikke til å anbefale.

Dårlig oppfølgning

Jeg har ikke hatt behov for å besøke min fastlege ofte men når jeg har vært der har jeg ikke følt jeg har blitt tatt på alvor. Terje er en fastlege som ikke har tid til sine pasienter. Han er alltid forsinket og jeg føler jeg bør være rask ved besøk, hvilket resulterer i dårlig hygiene og dårlig oppfølgning. Han glemmer å henvise deg og glemmer å gi deg tilbakemelding fra spesialist. Dette har resultert i at jeg har byttet fastlege. Ingen fastlege jeg anbefaler videre!

Trygg forståelse kunnskap

Viser god forståelse og tillit. Bruker tid på å lytte til hva pasienten har på hjertet. Det virker berolige å betryggende. Hendviser deg til videre til spesialist om det måtte føles nødvendig

Useriøs lege

Hører ikke etter, og legger ord i munnen på deg. Kjapp med å skulle foreslå en «diagnose» uten å virke til å ha noe som helst kompetanse på området. Han er nærmest umulig å få tak i, og skriver opp helt feile opplysninger i henvisninger som skal videre til spesialister (skjedd flere ganger). Jeg var nødt å bytte lege da jeg tar denne legen svært useriøst, og føler jeg ikke har fått den hjelpen man kan forvente av en fastlege.