Terje Nysæther

Nesttuntorget legesenter
Nesttunveien 98 5221 Nesttun
Terje Nysæther er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Terje Nysæther

Kan ikke få sagt nok om hvor FANTASTISK Dr Nysæther har vært!

Jeg traff Dr Nysæther første gang som 19 åring (1993)
Han var bedrifts lege for Baker Martens hvor jeg jobbet.
Jeg har aldri verken før eller etter følt meg så i varetatt som jeg gjorde med Dr Nysæther.
Han ga meg den beste medisinske behandlingen når jeg var syk eller hadde skadet meg.
Han hadde også tid til å lytte om jeg trengte det...
Da jeg begynte i nordsjøen i 2005 var jeg avhengig av å være frisk slik at jeg kunne reise ut når bedriften kalte.
Ble jeg syk fikk jeg time med en gang og vi kom frem til den beste og raskeste behandlingen jeg kunne få!
Var det noe dypere så ble det full sjekk med masse blodprøver slik at han kunne sette en diagnose på det og fikse det så fort som mulig :)
Da han sluttet fikk jeg ny fastlege og det ble ikke helt det samme som før...... :(
Nå har jeg bestemt meg for å få Dr Nysæther tilbake som min fastlege!!! :)))))

Meget hyggelig og oppegående lege!

Utrolig hyggelig, sympatisk og oppegående lege. Tok seg nødvendig tid og fulgte meget bra opp. Jeg er ikke kvalifisert for å vurdere det faglige, men han har jo erfaring og han fremsto som en som har peiling!

Virkelig en Lege jeg kan anbefale!

En lege med alt for lite tid

Dette er en lege som ikke har tid til å høre på deg.
Man får tydelig vis kun time hvis men er døende.
Kan på ingen måte anbefales.

Virker uinteressert + not recommended for foreigners

Legen har kanskje for mange pasienter: han er alltid forsinket og jeg følte som jeg måtte haste meg da jeg besøkte ham. Det at jeg ikke er norsk var et problem for kommunikasjonen våres; han såg ut som han ikke forstod hvis jeg sa noe på engelsk, og han hadde dårlig tålmodighet når jeg forsøkte å forklare saker på norsk. Han virket som at han ikke stolte på oversatte kopier av anamnese og diagnoser fra mitt hjemland eller det som jeg fortalte om mine tidligere behandlinger. Han påsto at jeg ikke burde ha smerter fordi jeg er så ung – smerter som jeg har hatt for 15 år (og har klare diagnoser om fra før). Han var flink til å skrive henvisninger, men av og til var dette også en utfordring fordi a) han syntes det var ikke nødvendig, b) han glemte å gjøre det, eller c) han hadde dårlig tid til å gjøre mer enn en sak per legetime. SMS-servicen til fornying av resept og bestilling av time på legesenters nettsider fungerte bra, men nå er nettsider ikke lenger i bruk.

Jordnær og hyggelig lege

Flyttet til Bergen for 4-5 år siden og måte bytte lege. Har brukt Terje siden. Veldig hyggelig og grei mann. Er nøyaktig og tar "ingen snarveier"