Terje Nysæther

• Arbeidsmedisin

Autorisasjon (1984)

Terje Nysæther er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Terje Nysæther

Et godt menneske og god lege.

Har alltid tatt meg som pasient på alvor, og kort ventetid på time. Må passe litt på at han har husket sende henvisning ;) men det er bare sende en melding til hyggelig kontor ansatte. Alltid fått hjelp. Skulle bare ønske at det var plass på listen til min partner også.

Trygg, omsorgsfull og tar pasientens behov på alvor

Hatt Terje Nysæther som min fastlege i alle år og er svært fornøyd med både diagnostisering og oppfølging. Lytter og sjekker opp i det man måtte lure på. Han tar gjerne en ekstra sjekk for å være sikker på at det ikke kan være andre årsaker til sykdomsforløp o.l.
Enkel å kommunisere med, har sans for humor og er medmenneskelig.
Svært fornøyd!

Sender ikke henvisninger

En skam at man gang på gang må ringe legekontoret for å sjekke at han har sendt henvisninger. Må være flaut for de andre ansatte å beklage på hans vegne.

Dårlig

Terje er veldig hyggelig, men det virker ikke som han har tid til pasientene sine. Han er alltid forsinket og glemmer timer over telefon. Han bruker ekstremt lang tid på å sende henvisninger, selv etter flere purringer. Alt i alt: vil du ha en hyggelig lege du kun trenger å besøke for å ta blodprøver og lignende er han sikkert super. Trenger du derimot mer oppfølging, som gjerne også bør gjøres effektivt, er han absolutt ikke til å anbefale.

Dårlig oppfølgning

Jeg har ikke hatt behov for å besøke min fastlege ofte men når jeg har vært der har jeg ikke følt jeg har blitt tatt på alvor. Terje er en fastlege som ikke har tid til sine pasienter. Han er alltid forsinket og jeg føler jeg bør være rask ved besøk, hvilket resulterer i dårlig hygiene og dårlig oppfølgning. Han glemmer å henvise deg og glemmer å gi deg tilbakemelding fra spesialist. Dette har resultert i at jeg har byttet fastlege. Ingen fastlege jeg anbefaler videre!