Terje Nysæther

Autorisasjon (1984)

Terje Nysæther er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Terje Nysæther

Trygg forståelse kunnskap

Viser god forståelse og tillit. Bruker tid på å lytte til hva pasienten har på hjertet. Det virker berolige å betryggende. Hendviser deg til videre til spesialist om det måtte føles nødvendig

Useriøs lege

Hører ikke etter, og legger ord i munnen på deg. Kjapp med å skulle foreslå en «diagnose» uten å virke til å ha noe som helst kompetanse på området. Han er nærmest umulig å få tak i, og skriver opp helt feile opplysninger i henvisninger som skal videre til spesialister (skjedd flere ganger). Jeg var nødt å bytte lege da jeg tar denne legen svært useriøst, og føler jeg ikke har fått den hjelpen man kan forvente av en fastlege.

Trygg,imøtekommende og omsorgsfull

Jeg var hatt en del leger opp igjennom, men Dr.Nysæther er den jeg har hatt lengst(8 år), og det av gode grunner. Jeg føler meg så velkommen hos ham,han lytter, og er utrolig lett å prate med. Han møter pasientene sine med respekt,omsorg,humor ,samtidig som han er faglig dyktig.Bred og god kompetanse.Den beste og koseligste legen jeg var vært borti. Vil også legge til at legesekretærerene som jobber på Nesttuntorget legesenter, er fantastiske. Selv på de travleste dagene, så er de hyggelig, og følger opp så godt de kan. Jeg vektlegger mye dette mellommenneskelige spekteret, hvordan man møter ett menneske. Har møtt mange overautoritære besserwissere av noen leger, som er som å prate med en robot,og har derfor blitt veldig kresen ift hva jeg ønsker av en lege. Dr.Nysæther har hele den «pakken» jeg ser etter, om det så er psykiske eller somatiske årsaker til ett legebesøk, så møter han deg med omsorg og respekt,uansett. Så anbefaler ham på det sterkeste.
Mvh
MEGET fornøyd pasient

Trygg og tar deg på alvoer

Super flink lege, han tok meg på alvor og var behjelpelig med det meste. Raske henvisninger, ringer alltid etter blodprøve resultatene er kommet og generelt dyktig i sitt arbeid.

Empatisk og grundig

Følger opp på resultat av feks blodprøver. Ringer deg om der er tvil.
Tar ingen sjangser med helsa din.
Kan absolutt anbefales.