Finn Odgaard

Florvågvn. 6 5300 Kleppestø
Finn Odgaard er en av 26 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Finn Odgaard

Min første fastlege.

Meget dyktig og behagelig lege. Flink til å lytte. Vi har et avslappet og godt forhold. Før denne fastlegen ble bedriftshelsetjenesten i Statoil brukt.

Dyktig og tålmodig

Han er en veldig god lege. Tar seg virkelig tid til deg og tar ting på alvor. Kjempeflink med barn og unge. Det tar litt tid på venterommet, men det er verdt det! Han har tid til å høre på deg. Jeg er kjempefornøyd og kommer aldri til å bytte.

Flott lege på alle måter!

Jeg føler meg heldig som har Dr. Odgaard som fastlege. Han følger meg veldig godt opp som pasient, medisinsk dyktig,er sympatisk og særdeles flink med kommunikasjonen. Han tar deg alvor, uansett hva det måtte være du "har på hjertet". Uten tvil den beste legen jeg har hatt. Jeg kunne nevnt flere positive sider med denne legen, men jeg regner med at du/dere nå har forstått hvorfor jeg anbefaler han. Du er derfor heldig hvis du får Dr. Odgaard som din fastlege. Ellers vil jeg gjerne også trekke frem at Strand legesenter er alltid hyggelig å forholde seg til.

Den beste legen!

Jeg har hatt han som lege i 14 år og han er utvilsomt den beste legen jeg har vært hos. Har også kun hørt gode ord om han fra andre. Han er tilstede under legetimen, tar det man sier seriøst og avfeier ingenting uten å ha en god og beroligende forklaring. Er det noe han er usikker på sjekker han nøye opp i det. Han er sympatisk og veldig god med barn. Kunne ramset opp i massevis, men konkluderer med at mange leger har noe å lære av Odgaard.

Beste legen jeg har hatt

Han tar tak i problemene og tar deg som pasient seriøst.