Svetlana Opheim

Svetlana Opheim er en av 12 fastleger i Vindafjord

1 vurdering

Siste vurderinger av Svetlana Opheim

Dårlig lege.

Synes hun bør ta pasienter mer på alvor og seriøst. Føler ikke jeg har blitt ivaretatt, hun bagatelliserer problemer og du blir gjort til latter. I tillegg er hun ekstremt dårlig på henvisninger. Verste legen jeg har hatt for å si det rett ut!

En lege helt utenom det vanlige!

Dr. Svetlana Opheim er den dyktigste og mest effektive fastlege jeg har hatt noensinne, og det er med årene blitt mange. Jeg lider av en svært alvorlig infeksjonssykdom, og har i mange år følt at både tidligere fastleger og spesialister ikke hverken bryr seg eller har tid til meg som pasient, og de tankene og frykten man bærer med seg i hverdagen. Svært dyktig, omsorgsfull, lyttende. Ser meg, tar tiden som trengs. Henviser når hun er i tvil om noe, og følger opp henvisninger og resultater på en enestående måte. Varm person,veldig sympatisk og forståelsesfull. Humor, det betyr også mye! Jeg er utrolig takknemlig for å ha Dr. Svetlana Opheim som min fastlege, hun har virkelig forandret livet mitt!

Flink lege

Imøtekommende, veldig grundig, tar seg god tid. Snakker og forstår godt norsk, selv om hun ikke er norsk. Anbefales!