Margarete de Jesus Pinto dos Santos

Brynsengveien 2 0667 Oslo
Margarete de Jesus Pinto dos Santos er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margarete de Jesus Pinto dos Santos

Superfornøyd!

Jeg har gått til Margarete i et par år og er veldig fornøyd. Hun tar seg alltid god tid til meg, er flink til å lytte og stille spørsmål. Hun er rask i fh.t. å sende henvisninger, følge opp prøvesvar osv. Det er også lett å få time hos henne. Er generelt svært fornøyd med legekontoret som helhet. De i resepsjonen og på lab'en er alltid veldig hyggelige og behjelpelige. Har ved flere anledninger opplevd at de yter service utover det som er forventet. Jeg kan anbefale Margarete og legekontoret på det varmeste.

Dyktig, interessert og behagelig

Som travel forretningsmann, og pasient med inoperabel hjertelidelse er jeg avhengig av trygg veiledning og oppfølging av en lege jeg har tillit til. Hun gir meg den oppfølging som er nødvendig for at jeg føler jeg lever etter forholdene trygt, og i den situasjon jeg er allikevel kan fortsette i mitt arbeide. En dyktig og flott lege :-))

Anbefales på det varmeste!

Meget hyggelig og kunnskapsrik lege fra det beste legekontoret i byen! jeg har gått til Dos Santos i et par år og er meget fornøyd.

Veldig fornøyd

Hun er en av de beste legene jeg har hatt (hun overtok for den andre gode legen jeg har hatt). Det går ann å ta opp det man vil, og når nyhetene er dårlige tar hun seg tid til å ringe etter arbeidstid for å fortelle/snakke om det. Humor har hun også, men tilpasser seg nok den hun snakker med, spøker du, spøker hun tilbake.

Egner seg meget godt som barnelege.

Foreldre kan ikke gå indignert ut av legekontoret hvis de har fått kyndig veiledning av dyktige fagfolk. Ærlighet er en del av god oppfølging. Mine to gutter er i de beste hender. Takk for det!