Margarette de Jesus Pinto dos Santos

Autorisasjon (2009)

Margarette de Jesus Pinto dos Santos er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Margarette de Jesus Pinto dos Santos

Svært dyktig lege

Hele familien har brukt dos Santos siden hun kom til Brynsenglegene.
Hun er svært dyktig, flink til å følge opp - uansett hvem i familien det gjelder - og hva.
Ærlig og lyttende og flott å samtale med.

Positiv, blid og hyggelig min fastlege! :)

Blid, positiv og aldri stresset. Føler at jeg blir forstått hensyn til mine sykdomer. Tar seg alltid tid. På alle måter en positiv og behagelig person som både lytter og forstår meg som pasient. Føler meg alltid like velkommen når jeg har time.

Varm og kunnskapsrik!

Dette er den fineste fastlegen man kan tenke seg, hun er varm, omsorgsfull og kunnskapsrik. Bryr seg virkelig om pasientene sine. Opplever henne som tilgjengelig og får alltid beksjed dersom en avtale må endres. Jeg er dessverre nødt til å bytte FL pga flytting, det er noe jeg virkelig ikke ønsker. Anbefales på det sterkeste!

Meget dyktig

Dette er den desidert beste fastlegen jeg har hatt. Hun er dyktig, forståelsesfull og direkte. Akkurat slik en lege skal være.

Stor misfornøyd

Legen er veldig hyggelig og empati skal. Likevel en får ikke noe ut av timen. Aldri kontakt. Glemmer å fortelle prøvesvar. Ingen anbefalinger for sykdom du sliter med. En må selv foreslå type behandling. Slet maaange år for å få diagnose til mine plager. Og til slutt var det en vikar som jeg fikk hjelp av. Nå har jeg byttet fastlegen og er stor fornøyd