Raul Lopez Perez-Garcia

Kjøkkelvikbrekkene 20 5178 Loddefjord
Raul Lopez Perez-Garcia er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Raul Lopez Perez-Garcia

Trygg og behjelpelig

Ekstremt dyktig og hjelpsom. Får alltid time på dagen, eller dagen etter. Finner alltid ut av problemene, og får fortgang i sakene om du må henvises til videre spesialist. God på oppfølging, og er veldig hyggelig.

Den beste legen i Bergen.

Garcia er veldig omtenksom og dyktig lege. Hver gang jeg ringe han får vi time same dagen. Har hatt han som legen for ca. 3 år og har ikke noe klage på han. Jeg anbefaler han som lege!!

Meget dyktig, direkte og konkret.

Garcia er en meget dyktig, grundig og flink lege. Han er direkte på sak, hyggelig og raskt tilgjengelig.

Han er frekk og kontoret hans er skittent.

Han tar svært liten tid med pasientene. Når andre leger sendte meg til spesialistbehandling, undervurderte Pérez-García mine symptomene og kalte meg "hypokonder". Hans kontor er skittent og han tar blodprøver med svært lite hygiene.

Den beste legen man kan ønske seg

Dr Garcia har vært legen til vår familien for mange, mange år. Han husker alt om meg og barna så jeg kan stole på ham 100%. Dr Garcia er seriøs, hyggelig, rolig, omtenksom og jeg føler at han tar ting på alvor. Hver gang jeg har ringt har jeg fått time på dagen eller dagen etterpå. Pluss det er helt topp at jeg kan snakke spansk med ham så det er veldig enkelt for meg.

Snart er det tid for vår familie til å fllyte til Oslo og utvilsomt vi skal savne Dr. Garcia!