Raul Lopez Perez-Garcia

Solplassen Legesenter
Kjøkkelvikbrekkene 20 5178 Loddefjord
Raul Lopez Perez-Garcia er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Raul Lopez Perez-Garcia

Den beste legen i Bergen.

Garcia er veldig omtenksom og dyktig lege. Hver gang jeg ringe han får vi time same dagen. Har hatt han som legen for ca. 3 år og har ikke noe klage på han. Jeg anbefaler han som lege!!

Meget dyktig, direkte og konkret.

Garcia er en meget dyktig, grundig og flink lege. Han er direkte på sak, hyggelig og raskt tilgjengelig.

Han er frekk og kontoret hans er skittent.

Han tar svært liten tid med pasientene. Når andre leger sendte meg til spesialistbehandling, undervurderte Pérez-García mine symptomene og kalte meg "hypokonder". Hans kontor er skittent og han tar blodprøver med svært lite hygiene.

Den beste legen man kan ønske seg

Dr Garcia har vært legen til vår familien for mange, mange år. Han husker alt om meg og barna så jeg kan stole på ham 100%. Dr Garcia er seriøs, hyggelig, rolig, omtenksom og jeg føler at han tar ting på alvor. Hver gang jeg har ringt har jeg fått time på dagen eller dagen etterpå. Pluss det er helt topp at jeg kan snakke spansk med ham så det er veldig enkelt for meg.

Snart er det tid for vår familie til å fllyte til Oslo og utvilsomt vi skal savne Dr. Garcia!

Utrolig dyktig

Garcia er et perfekt eksempel på slik en lege bør være. Han tar deg alltid på alvor og bruker den tid som trengs. Han er forståelsesfull, omtenksom og kunnskapsrik. Ønsker aldri å bytte lege.

Får ting gjort

Har hatt Garcia som fastlege i 6-7 år og er meget fornøyd med den hjelp og oppfølging som han yter. Benyttet tidligere ett nærliggende fastlege tilbud der jeg ikke fikk hjelp og byttet da til overnevnte og har ingen planer om og bytte igjen.

Dyktig lege

Min fastlege i mange år.
Løsningsorientert og hjelpsom.
Lytter til deg. Forklarer.
Får time raskt.

Godt fornøyd

Har hatt ham som fastlege i 3 år nå og i fjor var jeg der ganske ofte i forbindelse med sykdom. Tar deg på alvor og bruker tid på deg. Og trenger man hjelp der og da så får du alltid hjelp selv om man ikke har time.

Ikke så mye til hjelp

Bruker lite tid på pasientene og ikke er ikke grundig nok.

Finnes ikke bedre lege

Garcia er både kunnskapsrik og forståelsesfull med en evne til å få deg som pasient
til å føle deg trygg.
Han gir ikke opp uten å finne ut av problemet du måtte ha.
Kommer garantert aldri til å bytte lege frivillig.

Veldig fornøyd

Bedre lege kan du lete lenge etter. Hver gang jeg har ringt har jeg fått time på dagen. Er opplyst på det meste og hyggelig.

fantastisk engasjert lege

har brukt han i 13 år, kjem aldri til å bruke nokon annan. Flink å lytte, gir seg ikkje før han finner ut kva det er.