Rolf Reitan

Autorisert1983
  • Allmennmedisin
  • Almenpraktiker Dnlf
Ledige plasser 27 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Danmarksplass Legesenter DA
Fjøsangerveien 51, Pb 2346 Solheimsviken 5824 Bergen
Rolf Reitan er en av 236 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Rolf Reitan

Legetime som kun varer 5-10min uansett

Denne legen føles det som en kan kun være frisk, uansett tilstand.

Kun en henvendelse pr. gang. selv om det er et mindre spørsmål på 5 minutter. Da må ny legetime bestilles, til tross for at du har vært der under 10 minutt.

Har ved flere anledning måttet motsi lege da det som er nevnt ikke stemmer. Løsning på alle sykdommer/skader er å bare "vente" så går det nok fint.

Andre familimedlemmer har samme lege og alle får identisk svar.

Dette er et mer et pengeinnkrevningssenter der en skal ha mest mulig klienter på kortest mulig til som gir mest mulig penger i posen. Følelse av å ikke bli ivaretatt i det hele tiden.

Trengte legetime nå, men må vente over en uke fordi det er alltid fult. Er du syk så må du vite det minst 7-10 dager i forveien.

Ok

Ok hva vis jeg kan ikke skrive, de ta alt for lenge tid til å bestille time hos lege og så du skal vente lagt inn venterommet

Veldig fornøyd

Hadde Rolf Reitan til fastlege da jeg var student i Bergen. Opplevde kort ventetid, og en svært imøtekommende mann som tok meg seriøst.

Han kom med gode råd og forslag de gangene jeg var innom enten i forbindelse med sykdom eller vanlig sjekk.

En varm og blid mann, anbefales!

Hyggelig lege, dårlig oppfølging ved kronisk sykdom

Veldig hyggelig lege. Følte jeg ikke ble hørt alltid og følte meg litt hypokonder når jeg gikk der fra. Kanskje jeg er det:)

Følte ikke at jeg ble tatt på alvor

Har hatt Reitan som fastlege i 2 år ca. men har akkurat byttet ettersom jeg ikke følte at han var så veldig opptatt av mitt ve og vel. Eksempelvis ba jeg om å få en helhetlig undersøkelse kort tid etter jeg byttet til Reitan ettersom det var flere år siden jeg hadde vært til lege før det. Det eneste han gjorde var å lytte på lunger og hjerte mens han fortalte noen barnslige vitser. Ingen blodprøver eller andre former for undersøkelser selv om jeg etterspurte dette. Sikkert en helt grei lege for folk som ikke går til lege mer enn ved akutte tilfeller, men jeg følte at han ikke var så veldig interessert eller engasjert i arbeidet sitt.

Det er også litt ventetid på å komme til på telefon, men tidvis enorm ventetid når man har time. Har opplevd å måtte vente i halvannen time når jeg har hatt time der.