Rolf Reitan

Autorisert1983
  • Allmennmedisin
  • Almenpraktiker Dnlf
Ledige plasser 46 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Danmarksplass Legesenter DA

Fjøsangerveien 51, Pb 2346 Solheimsviken 5824 Bergen
Rolf Reitan er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Rolf Reitan

Ok

Ok hva vis jeg kan ikke skrive, de ta alt for lenge tid til å bestille time hos lege og så du skal vente lagt inn venterommet

Veldig fornøyd

Hadde Rolf Reitan til fastlege da jeg var student i Bergen. Opplevde kort ventetid, og en svært imøtekommende mann som tok meg seriøst.

Han kom med gode råd og forslag de gangene jeg var innom enten i forbindelse med sykdom eller vanlig sjekk.

En varm og blid mann, anbefales!

Hyggelig lege, dårlig oppfølging ved kronisk sykdom

Veldig hyggelig lege. Følte jeg ikke ble hørt alltid og følte meg litt hypokonder når jeg gikk der fra. Kanskje jeg er det:)

Følte ikke at jeg ble tatt på alvor

Har hatt Reitan som fastlege i 2 år ca. men har akkurat byttet ettersom jeg ikke følte at han var så veldig opptatt av mitt ve og vel. Eksempelvis ba jeg om å få en helhetlig undersøkelse kort tid etter jeg byttet til Reitan ettersom det var flere år siden jeg hadde vært til lege før det. Det eneste han gjorde var å lytte på lunger og hjerte mens han fortalte noen barnslige vitser. Ingen blodprøver eller andre former for undersøkelser selv om jeg etterspurte dette. Sikkert en helt grei lege for folk som ikke går til lege mer enn ved akutte tilfeller, men jeg følte at han ikke var så veldig interessert eller engasjert i arbeidet sitt.

Det er også litt ventetid på å komme til på telefon, men tidvis enorm ventetid når man har time. Har opplevd å måtte vente i halvannen time når jeg har hatt time der.

Helt grei

Har hatt Reitan som fastlege i en årrekke, uten å være en fast gjest på hans venterom. De gangene jeg har brukt han synes jeg han har vært grei. Opplevde han av og til som litt utålmodig, men de fleste fastlegene har jo en venterom fullt av folk, så det kan jeg forsåvidt forstå. Men for meg betydde det at jeg kunne være på en konsultasjon og rett og slett glemme deler av hva jeg ønsket å fortelle legen, fordi ting så fort.

Legesenteret ligger sentralt til på Danmarksplass, og er "rent og pent". Litt sære tider for når telefonen er åpen, så det kan være litt vanskelig å komme gjennom. Synes likevel sekretærene er flinke, både til å vurdere over telefon, og ta blodprøver etc.