Gerrit Remeijer

Autorisasjon (1986)

Gerrit Remeijer er en av 11 fastleger i Kvam

Siste vurderinger av Gerrit Remeijer

Veldig fornøyd med fastlegen min

Tar seg god tid til deg som pasient. Lytter. Veldig god på oppfølging. Lett å kommunisere med og få kontakt med når det gjelder.

Trygg og kunnskapsrik

Han er lyttende og tar den tiden som trengs for at pasienten for komme med det som ligger en på hjerte.
Rask til å henvise dersom det er nødvendig. Veldig tilgjengelig på telefon. Alt i alt en fantastisk lege og person.

Trygg og lyttende

Flink og lytte til pasienten, har alltid satt seg inn i situasjonen før han gir behandling. Lett å prate med og gir trygghetsfølelse.

Trygg og lyttende.

Føler at en blir sett og hørt. Tar seg tid til deg. Anbefales på det sterkeste. Siden han tar seg tid til deg, så medfører det alltid endel ventetid til timen. Men jeg ser på det som verdt det, siden du får den tid du trenger. Stresser deg ikke med å se på klokken, men med fokus på deg. Føles godt å ha en sånn lege.

Dedikert og empatisk

Har siden eg fekk han som fastlege, har han alltid stilt opp 100% for meg. Han har møtt meg etter kontortid. Sjølv om han har hatt ferie har han altid svart på mine henvendelser per telefon.
Han får deg til å føle deg trygg i møte med han. Han er flink til å lytte og kan likegodt fungere som psykolog dersom eg har problem av psykisk karakter. Eg gruar meg til han pensjonerer seg, og fryktar eg aldri vil få ein ny lege eg kan føle meg så trygg på!