Torun Sæter Rotevatn

Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen
Torun Sæter Rotevatn er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torun Sæter Rotevatn

Den beste legen

Jeg har hatt Torun til lege siden jeg var i tenårene og kunne aldri tenkt meg å bytte fastlege. Hun tar seg god tid til meg, følger meg opp på en tilfredstillende måte og jeg får god og utfyllende informasjon og oppfølging. Videre er hun nå fastlege til mine to barn som alltid syntes det er kjekt å treffe henne. Hun er imøtekommende og blid og ønsker det beste for både meg og mine. Torun er ikke bare legen min men er også en viktig støttespiller.

En fantastisk lege

Jeg har idag møtt Dr.Rotevatn for første gang og jeg har bare positivt å komme med. En mer omtenksom,lyttende og støttende lege skal man lete lenge etter. Hun viste ingen tegn til dårlig tid og var veldig engasjert i hjelpe meg som pasient. En helt fantastisk god og lyttende lege.

En god, og lyttende lege!

Tar seg god tid, tar deg på alvor. Lyttende, forståelsesfull, ekte og virkelig der for å hjelpe. Kjempefornøyd!

Slitsomt å mase seg til hjelp

Snill og koselig dame, men litt "slapp" i arbeidet sitt. Når jeg hadde smerter i magen og prøvde å finne ut av det, så prøvde hun lite å hjelpe meg. Bare slengte til meg et hefte om en diett og sa jeg skulle prøve det. Måtte nesten mase meg til hjelp.. Så vil si hun er grei og snill, men dårlig i selve jobben

Kunnskapsløs og litt rask med pasient

Snill og smilende dame, men føler alltid jeg må forte meg. Passer dårlig når en er gravid og kanskje har mer enn ett spørsmål. Har hatt henne som fastlege alt for lenge og opplever henne som tafat og lite kunnskapsrik. Det eneste jeg bruker henne til er å få henvisning til spesialist hvis det er behov for det. Celleprøver kan hun bare ikke. Fin lege til små problemer, men har du store helseutfordringer ville jeg anbefalt en annen som er mer handlekraftig og dyktig.