Geir Røsdal

Tlf: 56 15 21 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Røsdal er en av 26 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Geir Røsdal

veldig god lege beste .

en god lege han forstår problemene er hver gang hyggelig å snakke og lytte til deg hvor enn du er skadet mmm.mm.m👍

meget bra lege

Geir Røsdal :
har alltid tid, får god hjelp, ikke redd for å sende til spesialist.
forståelsefull.
jeg er superfornøyd med Geir som fastlege, forsatte å bruke han selv om jeg flyttet fra Askøy.

Flink lege

Jeg har hatt Røsdal som lege i over 20 år. Er veldig fornøyd. Flink med barn. Føler at han tar meg seriøst og henviser videre til spesialister. Han kan være litt ordknapp, men har fin og lun humor. Forholdsvis lett å nå på telefon, får kjapt time.

Ikke å anbefale

Denne legen ser deg ikke i øynene. Lite forståelse for psykiske plager. Har måtte gå til privat legesenter når jeg har fryktet at jeg var alvorlig syk. Denne legen er helt grei hvis man trenger hostesaft og sykemelding. Har nå byttet tilbake til min gamle fastlege, selv om det medfører en kjøretur på 40 minutter.

Flink med barn

En lege som gjør jobben sin uten at han prater "hull i hodet på deg", utrolig flink med barn.

hmmmm

Dette er ikkje en lege å anbefale. Pga han knapt ser på deg. Og er ikkje oppdatert på journal. Og dette føler eg er viktigt. Så undersøk heller en del før du velger en fastlege. Ikkje bare ta en som er ledig..