Ingrid Sandvoll

Myrdalsveien 22 5131 Nyborg
Ingrid Sandvoll er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ingrid Sandvoll

Heilt elendig

Aldri følt meg so verdiløs som etter ein time hos henne!
Avbraut meg midt i samtalen, såg kun i skjermen når hun pratet til meg, lyttet ikkje i det heiletatt når eg snakket. Hun var rett å slett kald...
Eg vart langt i fra tatt på alvor, her er det bare å finne seg ein annen lege!
Og plutselig menst eg pratet reiste hun seg og latet opp døren får å sleppe meg ut. Å fekk kun døren i trynet i det eg sa hade..

Flink

Jeg er veldig fornøyd med Sandvoll. Jeg opplever at hun lytter til meg, og tar seg tid til å finne ut av hva som er galt.

Helst ikke!

Hva de andre beskriver er svært korrekt for denne legen. Har hatt henne som fastlege i alle år og skal endelig bytte etter lang tid- får ikke lyst til å dra til legen når jeg vet jeg skal til henne, er vanskelig å få en kontakt og forståelse med denne legen. Lang ventetid og å være lite punktlig skjønner jeg at ikke er hennes feil, men hun er svært kald, ser lite på deg og bare på pcen, er knapp og svært svært upersonlig. Sent inn, fort ut. Føler jeg er til bry når jeg er der og at jeg ikke blir tatt på alvor. Om du har mulighet vil jeg anbefale å ikke gå hit - har selvsagt hatt gode timer hos henne også, men i det meste virker det som om jeg er der på en dårlig dag. Jeg forstår det er hektisk på dette legekontoret, men det bør ikke gå utover pasientene. Er bare en lite hyggelig opplevelse hvor jeg får lite ut av situasjonen.

Endret seg til det bedre!

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år. Jeg opplever at hun har endret seg fra å være noe fraværende til nå å ta seg god tid, være grundig og lyttende. Jeg føler meg sett og ivaretatt. Noen ganger er det lang ventetid (forsinkelser), men jeg opplever at dette er fordi hun tar seg god tid til pasientene sine. I neste omgang kan det være jeg som trenger ekstra tid, og da får jeg det. Hun er faglig flink, og kommer med gode og konstruktive oppfølginger. Det er ikke så lett å komme til akuttmedisinsk hos henne, men jeg får alltid akuttmedisinsk ved legesenteret der hun holder til.

Håpløs

Hun er ofte veldig forsinket. Når en kommer inn blir en avbrutt før en er ferdig med innledningen. Ser for det meste inn i pc skjermen når hun stiller spørsmål som en ikke får svart ferdig på før en blir avbrutt igjen. Tror hun er faglig flink, men det hjelper ikke når en ikke føler seg ivaretatt overhodet.