Ingrid Sandvoll

Åsane Legekontor

1991

Åsane Legekontor Telefonnummer55 39 30 7055 39 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myrdalsveien 22 5131 Nyborg
Ingrid Sandvoll er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ingrid Sandvoll

Kald, tar deg ikke seriøst, avbryter, alltid lang ventetid

Har gått til henne i over 3 år nå og føler hver gang jeg kommer til henne er hun like kaldt og hvis du skal ha sykemelding er hun mer opptatt av NAV enn hvordan pasientene har det.
Hun ser ikke på deg når du snakker og avbryter når du forteller noe.
Gruer meg like mye hver gang jeg skal til henne.
Går inn med klump i magen fordi jeg føler jeg snakker til en autoritær person og ikke legen min (som skal lytte til meg)

Lite tilgjengelig og ikke vel-fungerende

Det som det gjennomgående gis uttrykk for her er riktig. Dette er virkelig svakt; både fra vedkommende lege (som for øvrig er mye fraværende) og ikke minst fra Åsane legekontor.

Når det gjelder Åsane legekontor, så får du beskjed om å ringe kl. 8 om morgenen for å bestille såkalt hastetime (medmindre du vil vente et par uker). Når du så ringer på dette tidspunktet - og står en halvtime i telefonkø - får du beskjed om at ingen hastetimer er tilgjengelig denne dagen. Deretter får du beskjed om å ringe tilbake og gjenta samme øvelsen morgenen etter.... Det er helt utrolig at det går an å drive slik i 2018.

Styr unna hele Åsane legekontor.

Vh

Uprofesjonell lege

Lang ventetid ,kald lite imøtekommende lege,blir dårlig behandlet,ingen hjelp å få.Bytter lege omgående.

Lege som ikke tar deg seriøs

Etter å ha lest vurderingene på legelisten, kom jeg forberedt. Denne legen skal være kald og upersonlig og rett på sak—greit. Ikke noe problem så lenge hun er flink og profesjonell.

Førsteinntrykket av Ingrid Sandvoll var nøyaktig det: kald og upersonlig og rett på sak. Inntrykket endret seg ikke særlig gjennom resten av timene jeg hadde hos henne, men troverdigheten hennes stupte.

Så lenge jeg holdt meg til overfladiske problemer, var Ingrid grei nok. Hun skrev ut resepter. Men da jeg henvende henne for hjelp for mer seriøse lidelser, viste Ingrid en veldig uprofesjonell holdning ved å love å henvise meg videre uten å faktisk henvise meg videre.

Jeg slet i flere måneder mens jeg ventet på videre behandling før jeg innså at det ble aldri sendt noen henvisning. Jeg kontaktet dem igjen, men de virket avvisende og jeg fikk ingen videre tilbakemelding. Dette er svært uprofesjonelt av legen og legekontoret og jeg har ikke lenger tillit til dem.

En lege skal ikke kunne velge og vrake behandling av lidelser eller love vekk falske henvisninger.

Ventetiden hos henne er veldig lang og jeg venter ofte i 30 min-1 time før jeg kommer inn.

Heilt elendig

Aldri følt meg so verdiløs som etter ein time hos henne!
Avbraut meg midt i samtalen, såg kun i skjermen når hun pratet til meg, lyttet ikkje i det heiletatt når eg snakket. Hun var rett å slett kald...
Eg vart langt i fra tatt på alvor, her er det bare å finne seg ein annen lege!
Og plutselig menst eg pratet reiste hun seg og latet opp døren får å sleppe meg ut. Å fekk kun døren i trynet i det eg sa hade..