Ingrid Sandvoll

Åsane Legekontor

1991

Åsane Legekontor Telefonnummer55 39 30 7055 39 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myrdalsveien 22 5131 Nyborg
Ingrid Sandvoll er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ingrid Sandvoll

Lite imøtekommende

Fikk en time hos henne siden fastlegen er på ferie. Måtte vente 25 min før jeg fikk komme inn da det var forsinkelser og hun kom ikke ut for å gi beskjed om dette. Jeg ble ikke hørt og plagene ikke tatt alvorlig. Lite øyekontakt og samarbeidsvillig. Følte jeg selv måtte insistere for å bli undersøkt. Brukte lite tid på konsultasjonen. Det var bortkastet å komme til timen.

Ubrukelig lege

Denne legen burde egentlig ikke vært lege i mine øyene. Hun har ingen medlidenhet og er kald. Hun stirrer bare i skjermen og følger ikke med på hva man har å si. Sender ikke inn viktige papirer, noe som er helt vesentlig. Hun er ikke til å stole på. Gruer meg hver gang jeg skal til henne. Er ikke å anbefalle i det hele tatt!

Kald, tar deg ikke seriøst, avbryter, alltid lang ventetid

Har gått til henne i over 3 år nå og føler hver gang jeg kommer til henne er hun like kaldt og hvis du skal ha sykemelding er hun mer opptatt av NAV enn hvordan pasientene har det.
Hun ser ikke på deg når du snakker og avbryter når du forteller noe.
Gruer meg like mye hver gang jeg skal til henne.
Går inn med klump i magen fordi jeg føler jeg snakker til en autoritær person og ikke legen min (som skal lytte til meg)

Lite tilgjengelig og ikke vel-fungerende

Det som det gjennomgående gis uttrykk for her er riktig. Dette er virkelig svakt; både fra vedkommende lege (som for øvrig er mye fraværende) og ikke minst fra Åsane legekontor.

Når det gjelder Åsane legekontor, så får du beskjed om å ringe kl. 8 om morgenen for å bestille såkalt hastetime (medmindre du vil vente et par uker). Når du så ringer på dette tidspunktet - og står en halvtime i telefonkø - får du beskjed om at ingen hastetimer er tilgjengelig denne dagen. Deretter får du beskjed om å ringe tilbake og gjenta samme øvelsen morgenen etter.... Det er helt utrolig at det går an å drive slik i 2018.

Styr unna hele Åsane legekontor.

Vh

Uprofesjonell lege

Lang ventetid ,kald lite imøtekommende lege,blir dårlig behandlet,ingen hjelp å få.Bytter lege omgående.