Tone Lilleskare Sanyang

Autorisasjon (2011)

Legene på Tårnplass Telefonnummer55 55 78 0055 55 78 ...
Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen
Tone Lilleskare Sanyang er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tone Lilleskare Sanyang

ubehagelig opplevelse

Jeg har hatt en legetime, og velger å bytte legekontor nå.
uprofesjonell håndtering av meg som pasient, fikk satt inn en HPV-vaksine uten å få noe informasjon om mulige bivirkninger. fant tilfeldigvis ut av at vaksinen gikk i tre steg senere på egenhånd, altså ingen informasjon om at oppfølging var nødvendig. Vanskelig å snakke med resepsjonist da labben og resepsjonen er i samme rommet, og pasientbehandling fører til utilgjengelig resepsjon i 20 minutter om gangen.

Tilgjengelig

Både Fastlegen og hennes vikarierende lege er jeg fornøyd med.
Handler raskt med det jeg vil/ønsker behandling for.

En dyktig og empatisk lege og person

Tone er en av de dyktigeste og empatiske personer som jeg har hatt i mitt liv. Hun har håndtert en vanskellig sykdom med dyktighet og stå på vilje. Legger merke til at hun er også Lege i akkuttmedisin, og det hjelper mye i forhold til utredning og å finne løsninger. Hun har tatt kontakt med meg på kveldstid, i helgene, og jeg til og med har fått mobil nummeret hennes, hvis det oppstår en akkutt hendelse.

Synd at hun ikke lenger jobber på Tårnplass, og det medfører at jeg må nå bytte fastlege.

UPROFESJONELL!!!

Ikke fornøyd med vikaren til Tone Lilleskare Sanyang

Tone er en flink lege, men har en uprofesjonell vikar, Elisabeth Vågen Ulset. Hun tar seg ikke tid til å høre på pasientene, er moraliserende og leser fra google for å kunne svare på spørsmål. Hun stiller ingen spørsmål til pasientene og er mest opptatt av å fortelle pasientene hvordan ting er og få avsluttet timen. Skuffende. Jeg kommer ikke til å gå til Legen på Tårnplas så lenge Ulset er vikar der!!!

Tone, du er en flott og dyktig fastlege å ha !

Jeg synes Tone har gjort en fantastisk jobb som fastlege overfor meg. Jeg mener hun har strukket seg langt utover det jeg har kunnet forventet av henne som lege. Hun gjør grundige undersøkelser og henviser, dersom hun finner det hensiktsmessig og jeg ønsker det.

Når en er avhengig av tett oppfølging av fastlege og spesialisthelsetjenesten pga. kronisk og komplisert sykdom, så er det avgjørende å ha en fastlege som er imøtekommende og følger opp når behovene er der. Av noen av de tidligere innleggene er noe jeg oppfatter som sutring og negativitet. At jeg må vente i blant, så tenker jeg at det er noen som trenger tiden, en annen gang kan det være meg. Med tanke på at fastleger har lister på 1000-2000 pasienter, og Tone har 1300, og så kommer det an på behovene til pasientene. At noen fastleger sliter med tiden skjønner jeg godt.

Selv om det kan være kø og venting, så er dette et tilgjengelig og godt legekontor å høre til. Er ikke min fastlege der, så tar Eva velvillig over og ordner det som er nødvendig.

Ingrid på kontoret er den som har styr og kontroll på alt, og er så positiv og imøtekommende, og gjør alt med et vennlig smil.

Selvfølgelig vil det alltid kunne være negativ ting også, men i denne sammenhengen ubetydelig.

Venteværelset er en utfordring, og skulle vært gjort noe med, men det er vel ikke akkurat lett å få gjort noe med. Bilder og TV skjerm og litt musikk. Viften og luften er tung.