Tone Lilleskare Sanyang

Autorisasjon (2011)

Legene på Tårnplass Telefonnummer55 55 78 0055 55 78 ...
Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen
Tone Lilleskare Sanyang er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tone Lilleskare Sanyang

ikke fornøyd

Jeg forstår gjerne leger har for mange pasienter og for lite tid, men og sitte og vente så lenge som man må der hver gang er drøyt. Hun virker sur og negativ, og jeg har måtte ringe henne mange ganger for ting hun har lovet meg og gjøre samme dag. Jeg har ikke noe bra inntrykk av henne og anbefaler henne ikke som fastlege. Ser de negative innleggene som er skrevet her om henne, og jeg må desverre si meg helt enig..
Men at de som er på kontoret har jeg ikke så dårlig inntrykk av, hun som han ene sier ikke snakker norsk er meget hyggelig og er fullstendig forståelig språk messig. Jeg synes de er flinke og hyggelige, noe sikkert legen selv kunne lært litt av.

Blir jeg tatt på alvor

Etter å ha vært på flere konsultasjoner med legen, er jeg hver gang usikker på om hun tar meg seriøst, og om hun virkelig lytter til det jeg sier. Hun er ikke spørrende utover det jeg forteller, og føler at jeg etter en legevisitt bør sjekke hva jeg kan finne av informasjon andre steder, som på nettet og av vennen som jobber innen helse. Det kan dessuten ta lang tid fra man bestiller time, til man får svar, og telefontidene er veldig begrenset.

Beste lækjaren eg har vore hos i Bergen

Denne lækjaren er alltid huggeleg og profesjonell i møte med meg, og svarar alltid på dei spørsmåla eg har. Ho er effektiv utan å verke forhasta, og eg får alltid time i løpet av neste veke dersom det ikkje er noko alvorleg.

Veldig fornøyd

Kjempefornøyd med denne legen. Hun tok seg tid, var grundig, imøtekommende og fikk meg til å føle meg både vel og velkommen.

Styr unna!

Timebestilling: om man velger å ringe per telefon blir man møtt av noen som knapt snakker norsk. Jeg har også opplevd å bli satt på vent i flere minutter, samtidig som jeg har hørt at personen på den andre enden har holdt en hverdagslig samtale med noen andre. Men dette går mer på helhetsinntrykket enn fastlegen selv.

Ventetid: rundt 20 minutter, har vært bort i både bedre og verre, men det er på grensen etter min mening.

Lokalet: kan være noe trasig å finne, men dette legger jeg ikke stor vekt på. For øvrig ser lokalet lite innbydende ut; det minner faktisk mer om en byggeplass enn et legekontor.

Betaling: det tas kun kontant og du er derfor nødt til å gå til nærmeste minibank om du ikke har med deg annet enn bankkort. Utover dette kan man få faktura, men da koster det 53 kr ekstra for fakturaadministrasjon.

Legen: hva skal man si? Jeg har aldri vært så usikker på om jeg har endt opp med rett medisin eller ikke etter en endt legetime. Ikke bare fremstår hun som totalt kunnskapsløs, men det er i seg selv vanskelig nok å holde en normal samtale gående. Mindre kontaktskapende og jordnær person skal du lete lenge etter. Er du ute etter en samtale om filosofi, astrologi eller annet vas så er dette legen for deg. Trenger du medisinsk kompetanse, serviceinnstilling, og sosial intelligens så styr for all del unna!