Birgit Rita Schjetne

Johan Berentsens vei 63A 5160 Laksevåg
Birgit Rita Schjetne er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Birgit Rita Schjetne

Empatisk,men ustrukturert.

Det er vanskelig å få time. Man må oftest sitte 2 timer og vente selv om man har time. Hun prater i telefonen med andre pasienter under timen. Hun har problemer med å finne fram i papirene, og du kan få svar på prøver måneder senere. Ofte får du ingen svar på undersøkelser du har vært til. Hun virker ikke å bruke data særlig mye,men har masse papirer på pulten. Hun hadde absolutt trengt en kontordame til å hjelpe seg .Synd. Men hun er for tålmodig ,og nestemann må vente, og vi betale det samme hos henne etter 1 times konsultasjon, som etter 10 min.hos leger flest. Er begynt å bli litt nervøs av et rotete system. Må nok bytte.

Omsorgsfull men lite tilgjenglig

Veldig omsorgsfull og interessert, noe som er veldig hyggelig. Er flink når man først får møtt hun.

Organisasjonen er derimot helt håpløst. Det tar lang tid å få time, lite svar når man prøver å ta kontakt. I det siste har hun også aktivt tatt imot telefoner og booket timer under legetimen, noe som viser hvor lite organisert ting er.

Håper at hun organisasjonen ordnet.

Både og

Dr Schjetne har vært min fastlege de siste ca 10 år. I starten ga hun tett oppfølging, var tilgjengelig og virket å gjøre en grundig jobb. Dessverre har det endret seg noe de siste år. Hun er fremdeles veldig hyggelig og flink til å lytte men er vanskelig å få tak i, og ringer meg ikke opp igjen selv etter at jeg har både lagt igjen melding på svarer og via sms. Enkelte ganger tar det også ekstremt lang tid før hun videreformidler prøvesvar, faktisk flere måneder.

Pga liten tilgjengelighet og noe mangelfull oppfølging kommer jeg til å bytte fastlege.

Fantastisk dyktig og grundig.

Dr. Schjetne tar seg alltid tid til å lytte og undersøke problemstillingen man kommer med. Man kommer raskt til og hun er svært grundig i arbeidet hun utfører. Hun er også svært flink å henvise videre etter behov.

Helt super, men alt for lang ventetid på venterommet!

En meget flink fastlege! Fantastisk behagelig, hyggelig og grundig i jobben sin. Derfor forferdelig synd at du ofte må vente i timesvis på venterommet, og kommer gjerne ikke til før ett par timer etter den avtalte timen. Håper hun har planer om å gjøre noe med det, for ellers er hun helt super!

Den beste fastlegen.

Birgit Schetne er genuint opptatt av sine pasienter og fortjener de beste skussmål.Hun følger sine pasienter på beste måte, og man får alltid kontakt med henne når det er påkrevet.En lege som virkelig står på for pasientene sine!

Svært grundig lege,men ha god tid.

Svært hyggelig.Grundig.Tar seg god tid til hver enkelt pasient.Ringer deg gjerne hjem for oppfølging.Flink til å henvise videre.Lytter og diskuterer gjerne.Minuset er at du må ha god tid på venterommet.Hun gir alle den tid de trenger så ventetiden blir gjerne svært,svært lang.Men det er verdt å vente.Beste legen jeg har hatt.Du får time hvis du dukker opp på kontoret,hastegrad vurderes.Litt vanskelig å få svar på kontortlf.,men kan legge igjen beskjed.Kontortid 3 ggr.pr.uke