Dilshad Shwani

Tlf: 55 27 71 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dilshad Shwani er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Dilshad Shwani

Meget dyktig og behagelig

Har hatt ham som fastlege i 10 år og er meget godt fornøyd. Faglig sterk, lyttende og tar seg tid. Opplever ham som en varm og empatisk lege. Kommuniserer godt på norsk/svensk Lett å få time.

Flink og grei

Man får fort time,han er alltid i godt humør, profesjonell. Hører på pasienten, gir råd og ringer personlig for å fortelle om resultater, uansett om det er lette nyheter som sekritær kunne gjort.

Effektiv, imøtekommende og faglig sterk

Effektiv, imøtekommende og faglig sterk. Rydder plass når det trengst, er kjapp, men lytter og viser genuin interesse for pasientene.

Effektiv og hyggelig

Denne legen går rett på sak og stiller effektivt de rette spørsmålene for å finne ut hva som er problemet, før han legger opp råd og/eller behandling etter dette. Derfor er han heller ikke av dem som bruker mest tid på hver pasient, men jeg har aldri opplevd at han overser et problem.

Jeg ser i kommentarer på denne siden at noen synes legen er vanskelig å kommunisere med. Jeg har aldri hatt slike problemer med denne legen - forstår utmerket det han sier (svensk-norsk) og synes han kommuniserer bra, med en behagelig væremåte.

Jeg har som oftest bestilt time via SMS-tjenesten til legekontoret, og kommer raskt til.

dårlig lege

Opplever at denne legen er vanskelig å kommunisere med. Han snakker dårlig norsk og usikker på hva han oppfatter når man snakker. I tillegg sender han ikke videre til spesialist hvis han ikke kan finne løsninger. Han ber deg heller komme tilbake om noen måneder hvis problemet vedvarer. Frarådes!

Flink og behagelig lege som ivaretar meg på en god måte.

En dyktig lege som jeg har stor tillit til. Han er vennlig, direkte og lyttende. Tar meg på alvor. Følger godt opp og informerer om prøveresultater og spesialistutredninger.

Gjør alltid en grundig jobb

Hyggelig legesenter og en lege som hører på deg. Han hører på det du beskriver av lidelser og er ikke redd for å starte behandling (noe som andre leger ofte er)

Flink og nøyaktig

Hyggelig lege, tar deg på alvor. Virker faglig dyktig.

Elendig

Er svært vanskelig å kommunisere med, jeg snakker selv flytende engelsk og tysk, samt norsk som morsmål, har likevel aldri kunnet kommunisere med legen. Har liten/ingen tid til å lytte, virker forutintatt, og sier bare at en må komme tilbake senere hvis man nå skulle lure på mer en en ting. Det eneste positive jeg kan si er at jeg fikk sykemelding da jeg var riktig syk.

Hyggelig og flink

Hos legesenteret får du alltid time samme dag. dr.shwani er en dyktig lege.