Dilshad Shwani

Autorisasjon (1998)

Sletten Allmennpraksis Telefonnummer55 27 71 7055 27 71 ...
Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen
Dilshad Shwani er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Dilshad Shwani

Flink og grei

Man får fort time,han er alltid i godt humør, profesjonell. Hører på pasienten, gir råd og ringer personlig for å fortelle om resultater, uansett om det er lette nyheter som sekritær kunne gjort.

Effektiv, imøtekommende og faglig sterk

Effektiv, imøtekommende og faglig sterk. Rydder plass når det trengst, er kjapp, men lytter og viser genuin interesse for pasientene.

Effektiv og hyggelig

Denne legen går rett på sak og stiller effektivt de rette spørsmålene for å finne ut hva som er problemet, før han legger opp råd og/eller behandling etter dette. Derfor er han heller ikke av dem som bruker mest tid på hver pasient, men jeg har aldri opplevd at han overser et problem.

Jeg ser i kommentarer på denne siden at noen synes legen er vanskelig å kommunisere med. Jeg har aldri hatt slike problemer med denne legen - forstår utmerket det han sier (svensk-norsk) og synes han kommuniserer bra, med en behagelig væremåte.

Jeg har som oftest bestilt time via SMS-tjenesten til legekontoret, og kommer raskt til.

dårlig lege

Opplever at denne legen er vanskelig å kommunisere med. Han snakker dårlig norsk og usikker på hva han oppfatter når man snakker. I tillegg sender han ikke videre til spesialist hvis han ikke kan finne løsninger. Han ber deg heller komme tilbake om noen måneder hvis problemet vedvarer. Frarådes!

Flink og behagelig lege som ivaretar meg på en god måte.

En dyktig lege som jeg har stor tillit til. Han er vennlig, direkte og lyttende. Tar meg på alvor. Følger godt opp og informerer om prøveresultater og spesialistutredninger.