Kristian Anton Toskedal Simonsen

Autorisasjon (2005)

Dale Legekontor Telefonnummer56 59 44 1056 59 44 ...
Konsul Jebsensgate 16 5722 Dalekvam
Kristian Anton Toskedal Simonsen er en av 3 fastleger i Vaksdal

Siste vurderinger av Kristian Anton Toskedal Simonsen

Veldig dyktig og flink lege .

Flink til og lytte og ta pasienten sin allvårlig . Hører ikke først og fremst på helsevesenet . Men hører på pasienten. Først og fremst . Tar sine egne meninger i lag med pasienten . Måler deg ikke opp og ned . Men tar pasienten på allvår . Og ikke det andre sier om pasienten . Men lærer pasienten og kjenne . Og tar pasienten på allvårlig på det pasienten har og si lytter og bryr seg om pasienten . Pasienten sin meninger i lag med legen . Eg synes Anton Kristian Simonsen er den beste lege eg har hatt og er veldig glad får at eg har fått meg en slik god lege som lytter til oss først og fremst . Han er dyktig og flink lege og hører først og fremst på pasienten . Eg er glad får at eg har en slik god lege . Eg vil ikke bytte fast lege får ingen kan måle seg med denne legen og mannen . Han er en kjerne lege og kjerne mann . Slik eg kjenner Kristian Simonsen

Kunnskapsrik, omsorgsfull, ser hele pasienten

Veldig behagelig lege, som ser hele pasienten. Ser på pasienten når han snakker med vedkommende.
Gir seg ikke før han har funnet svar på problemstillingen, og finner ikke han ut av det, henviser han videre til noen som kan hjelpe.

Super fastlege!

Utrolig bra fastlege som følger deg opp på en fantastisk god måte. Han lytter, gir gode råd og behandler det som er nødvendig.

Hos denne legen er du i de beste hender

Kunnskapsrik, tar seg tid til pasienten.
Han ser hele deg. God til å lytte og forklare.
Tar deg på alvor sender deg videre
En behagelig lege.Han er effektiv , ting skjer fort bla søknader og henvisninger
Jeg er kjempefornøyd etter å få denne supre legen som overtok meg etter over 30når hos min gamle fastlege som måtte gå av med pensjon.
Alt i alt så kunne jeg ikke fått en bedre lege.
Angrer på at jeg ikke byttet lege før
Anbefales på det sterkeste

En super fastlege

Jeg har bare god erfaring med Dr. Simonsen både for meg selv og mine barn. Han er forberedt til timene, lytter og forklarer godt årsaker og sammenhenger. Han er tilgjengelig både på kontoret, men også via digitale tjenester. Følger opp både store og små saker i en grad som jeg aldri har opplevd tidligere. Og han har vist i flere sammenhenger at han innehar mye kunnskap om medisinfaget.