Indremedisin

Nattlandsveien 89, 2.etg 5094 Bergen
Arne Skag er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Arne Skag

Dyktig lege

En svært dyktig lege som gir seg tid til pasientene. Jeg får svar på mine spørsmål nå jeg er hos han og god oppfølging. Har anbefalt han videre til andre.

Trygg og faglig god

Har brukt Dr. Skag i flere år. Jeg må si meg uforstående til kritikkene jeg leser under. Han er en forståelsesfull lege som er faglig god,lytter og gir gode råd. Følger opp prøvesvar og henviser videre der det er behov. En hyggelig sekretær som er imøtekommende. Får rask time når det trengs. Anbefaler Dr Skag på det varmeste.

Uforskammet

God lege så lenge du er frisk, flink å skrive sykemeldinger! Frekk dersom du er uenig. Ikke å anbefale.

Dårlig til å følge opp pasientene

Følger ikke opp pasientene sine. Ble sendt på MR, måtte selv ringe for å få resultatet. Fikk beskjed om at legen skulle ringe opp for å sette opp ny time, men jeg får ingen oppfølging.

Tommelen opp for legen Skag

Doktor Skag er en god lege etter min mening
Han lytter nøye på pasienten, og gjør sin vurdering og forklarer godt til pasienten
Det eneste negative er at han må finne alternativer til medisiner som forårsaker bivirkninger. På det tidspunktet er han litt nonchalant...
Ellers er han som sagt en erfaren lege som lyttet til pasienten, hjertelig og tålmodig.
Jeg er fornøyd med ham.
Jeg anbefaler ham med glede.