Indremedisin

Nattlandsveien 89, 2.etg 5094 Bergen
Arne Skag er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Arne Skag

Grei kar

Vært lite til fastlege, men synes det har fungert godt med dr. Skag når jeg har behøvd det. Han virker å forstå seg på mine plager, stiller gode og relevante spørsmål, og gir gode svar når jeg spør. Sitter litt på PC som de fleste leger, men ihvertfall god service med e-resepter etc. Det går greit å få time på kort varsel så lenge man finner rett telefonnummer(virker som han tidligere tilhørte et annet kontor på nesten samme sted og da får man p.t. feil treff på google).

Faglig dyktig fastlege

Hatt dr Skag som lege i 4 år. Meget fornøyd med tilgjengelighet, faglighet og nysgjerrighet på meg og mine barn. Han har vært en god støtte i tid hvor jeg har vært syk og vært innlagt på sykehus. Lyttende og støttende i timene jeg har hatt. Anbefales på det sterkeste.

Profesjonell og hyggelig

Arne Skag har vært min fastlege i snart fire år. Han er en hyggelig, lyttende og profesjonell utøver av sitt fag som tar seg god tid til å samtale med sine pasienter. Jeg anbefaler han på det varmeste.

Tverr og uinteressert

Har vært hos han et par ganger, begge gangene har han virket uinteressert. Kan ikke utelukke at han kan faget sitt, vanskelig å si noe om det, men følte at han ikke så meg. Det positive er at forbedringspotensialet er stort, men han er godt voksen, så han må i så fall skynde seg.

Den beste legen jeg har hatt

Måtte dessverre bytte lege pga. flytting, men utsatte det så lenge som mulig. Arne Skag er en svært seriøs lege som tar seg tid til pasienten. Jeg har vært til konsultasjon både for vanlige småsykdommer og mer alvorlige tilstander i forbindelse med graviditet og har ikke ingenting å utsette på ham. Jeg ble spesielt begeistret ved første konsultasjon da han anbefalte å utføre tester for bl.a. mitt kolesterol m.m. for en basis (mens jeg fortsatt er ung - sånn at vi har et sammenligningsgrunnlag ved evt. sykdom i eldre alder). Fantastisk grundig lege. Om min nye lege ikke svarer til forventningene bytter jeg raskt tilbake, om jeg så må reise en time hver vei.

Kontoret er stengt på fredager, og det kan være derfor tidligere vurderinger nevner problemer med tlf. Jeg har aldri hatt problemer med å komme igjennom, og akuttime har jeg fått på dagen 2-3 ganger, "middels akutt" i løpet av neste dag. Skal man ha time på dagen, MÅ man ringe kl. 8. Dette gjelder for øvrig ALLE leger og tannleger.

Har aldri opplevd å få komme inn akkurat på klokkeslettet jeg hadde avtale. På det meste har han vært 30-40 minutter forsinket, på det jevne 10-15 minutter. For meg har dette aldri vært et problem - det skyldes som oftest akuttimer. Jeg har aldri blitt informert om evt. forsinkelser. Det er eneste minus.