Torgeir Hoff Skavøy

Autorisasjon (2005)

Bønes Legesenter Telefonnummer55 11 51 8055 11 51 ...
Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes
Torgeir Hoff Skavøy er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torgeir Hoff Skavøy

Profesjonelt Team Bønes Legesenter

Jeg var pasient / kunde hos Bønes Legesenter fra 2007 til aug. 2023. Totalt 16 år. Gjennom ulike livsfaser og utfordringer.
Min opplevelse er at de møtte meg på en god måte både i fht. det kroppslige og det følelsesmessige. Jeg har også inntrykk av at personalet samarbeidet godt på legekontoret. Til pasientens beste.

Super erfaring gjennom mange år

Har hatt ham som fastlege i mange år, og fått veldig god oppfølging hver gang det har vært behov. Det gjelder både små og store ting. Han er en god lytter, og han sendte meg til akuttmottaket en gang. Jeg syntes han overreagerte, men det medførte operasjon som gjorde at jeg nå fungerer helt fint, og det hastet mye mer enn jeg trodde. Jeg kjenner mange andre som også har ham som fastlege, og alle har like god oppfatning som meg. Personalet på Bønes legekontor er veldig hyggelige, og de kjenner meg igjen, også med navn, selv om jeg er der så sjeldent som ca. en gang i året. Dette gjelder flere besøkende enn meg. Det er både imponerende og hyggelig. Noen ganger har jeg fått vikarer. Det har også gitt gode legeopplevelser, selv om noen av vikarene har vært svært unge. Jeg anbefaler Bønes Legekontor.

Best på enkle tilfeller

Hadde lenge god erfaring med denne legen, all den tid det var enkle problemer, f.eks øyebetennelse og barnesykdommer. Men engasjementet i tyngre tilfeller er lik null. Ble sendt fort ut igjen når jeg virkelig trengte en fastlege.

Lyttende

Han er flink til å lytte. Enkle diagnoser stiller han lett som ørebetennelser og lignende, men han tar seg ikke tid til å finne ut av det som er hakket vanskeligere. Han henviser gjerne, men foretar seg lite selv. Kontorpersonalet er hyggelig og hjelpsomt, men kø og kort betjeningstid gjør at det egner seg best for sykemeldte.

Trygg, profesjonell, tilstede

Skavøy er en flink lege, som er genuint interessert i pasient. Tar seg tid til å bli kjent og er en flink lytter. Gir gode og konkrete tilbakemeldinger.
Resepsjonen: alltid hyggelig og løsningsorientert.