Dagrun Alvhilde Skylstad

Nordås Legekontor AS

1988

Nordås Legekontor AS Telefonnummer55 10 94 8055 10 94 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Søråshøgda 9 - KILDEN SENTER 5235 Rådal
Dagrun Alvhilde Skylstad er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Dagrun Alvhilde Skylstad

Trykk, kunnskapsrik, empatisk

Blir tatt på alvor og fulgt opp. Lyttet til, og sendt videre til annen undersøkelser.
Svært fornøyd med å ha fått henne til ny fastlege. Anbefales!

Flink og engasjert lege

Har hatt Dagrun i 15 år og hun er en flink og grundig lege! Hun viser forståelse og tar seg tid til å prate om sykdom og utfordringer. Rådene hennes har hjulpet meg veldig. Kan anbefale henne på det varmeste.

Kjip opplevelse

Verste legen jeg har møtt! Fikk ikke forklart ferdig grunnen til at jeg var der en gang før jeg ble sendt hjem. Hun virket sur og irritert for at jeg i det hele tatt var der. Ble rett og slett lei meg.

Dyktig og effektiv

Dagrun Skylstad er faglig dyktig, og hun bruker tid på det hun skal bruke tid på. Når jeg behøver legetime, kommer jeg raskt til. Det er lite venting på venterommet. Hun fremstår kanskje ikke som så omsorgsfull med små barn for eksempel, men de få gangene jeg har hatt behov for det, har hun vist seg som et klokt og empatisk medmenneske!

Forferdelig lege!!

Verste legen jeg har møtt! Hører ikke på hva du sier, tar deg ikke seriøst. Tok ingen blodprøver eller sjekker kroppen på andre måter når du forteller hvor du har smerter. Spør ikke om feber eller annet heller. Ville ha meg ut av kontoret raskest mulig og "legetimen" varte i max 5 min. Spurte om jeg skulle betale med kort før jeg hadde fortalt ferdig grunnen til at jeg oppsøkte lege. Uhørt!