Dagrun Alvhilde Skylstad

Søråshøgda 9 - KILDEN SENTER 5235 Rådal
Dagrun Alvhilde Skylstad er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Dagrun Alvhilde Skylstad

Dyktig og effektiv

Dagrun Skylstad er faglig dyktig, og hun bruker tid på det hun skal bruke tid på. Når jeg behøver legetime, kommer jeg raskt til. Det er lite venting på venterommet. Hun fremstår kanskje ikke som så omsorgsfull med små barn for eksempel, men de få gangene jeg har hatt behov for det, har hun vist seg som et klokt og empatisk medmenneske!

Forferdelig lege!!

Verste legen jeg har møtt! Hører ikke på hva du sier, tar deg ikke seriøst. Tok ingen blodprøver eller sjekker kroppen på andre måter når du forteller hvor du har smerter. Spør ikke om feber eller annet heller. Ville ha meg ut av kontoret raskest mulig og "legetimen" varte i max 5 min. Spurte om jeg skulle betale med kort før jeg hadde fortalt ferdig grunnen til at jeg oppsøkte lege. Uhørt!

Uengasjert

Har brukt denne legen noen år, men merker at jeg gruer meg til å gå dit. Man får som regel følelsen av at hun vil ha deg fortest mulig ut av kontoret. Kommuniserer dårlig og lite empatisk med pasienten. Hun virker rett og slett uengasjert. Ved flere anledninger har det vært småfeil ved utskriving av resept på faste medisiner. Det er på tide å finne seg en annen lege!

Anbefales

Fru Skylstad oppleves som dyktig og grundig. Hun er ikke et typisk følelses menneske og kan sikkert virke litt brå av og til men hun har alltid funnet løsningen på mine problemer som har blitt flere etter hvert som jeg har blitt eldre. Hun setter seg inn i sykehistorien din før du kommer inn på kontoret og følger som regel opp gammel sykehistorie med noen kontrollspørsmål før dagens problem blir tatt opp.

Kom inn på hennes kontor med en forventing om å få problemet ditt løst på en ryddig og profesjonell måte, ikke bli dullet med, så har du knekt "koden" hennes. Dette er ikke en lege som skriver ut sykemelding uten at du trenger det, og hun er som regel veldig tydelig.

Ellers så har de pusset opp og gitt resepsjonsansatte en sårt trengt opplæring i service og vennlighet. Slik at hele kontoret fremstår som mer moderne og velkomment.

Ikke fornøyd

Opplevde legen som lite villig til å lytte og sette seg inn i pasientens plager. Ble ved flere tilfeller avfeid ved forsøk på å fortelle min mening om hva plagene kunne skyldes. Lite kunnskap om behandling av lavt stoffskifte, og måler ikke FT3.