Tone Smith-Sivertsen

Kalfarveien 31 5018 Bergen
Tone Smith-Sivertsen er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tone Smith-Sivertsen

Vanskelig tilgjengelig

Etter en del år med Tone Smith-Sivertsen som lege så sitter jeg igjen med inntrykk av en lege som er ok å være på besøk hos, når man først kommer til. Hun har lange ventelister, og legekontoret kan være svært vanskelig å få kontakt med på telefon. Dette kan være problematisk dersom man skal avbestille eller ombestille. Da får man ikke telefonkontakt, internett brukes ikke, og telefonsvarer for mottak av beskjeder finnes heller ikke. 15-20 minutter ventetid på telefon er uakseptabelt.

Den beste legen jeg har hatt

Er utrolig glad jeg skiftet fastlege i 2008 til nettopp henne.

Meget professjonell og samtidig personlig

Hun er den perfekte fastlege. Svært faglig dyktig samtidig som hun ivaretar den personlige samtalen som er nødvendig. Føler meg godt ivaretatt og nødvendige videreundersøkelser/prøver blir alltid foreslått og gjennomført.

Fantastisk

Se menneske ikke bare sykdom. Hyggelig, omtenksom, dyktig. Vil har anbefalt henne til alle.

Ikke legen for meg

Jeg har kun vært hos denne legen en gang og jeg har nå byttet til en annen.
Hun satt og lyttet til det jeg hadde og si men ytet ingenting tilbake. Jeg begynte å føle meg veldig beklemt og det virket som om jeg kastet vekk tiden hennes. Etter fem minutter var seansen over og jeg hadde ikke fått sagt halvparten av det jeg ville si.
Jeg vet ikke noe om hennes faglige kvaliteter men for meg er det viktig å kunne kommunisere med legen og når personen bare sitter der og ser på meg og når hun endelig sier noe så er det for å spørre hva jeg tror hun kan hjelpe meg med, da er ikke det rette personen for meg.