Jan Rune Stangeland

Hamnevegen 48 5200 Os
Jan Rune Stangeland er en av 17 fastleger i Os

Siste vurderinger av Jan Rune Stangeland

Fantastisk

Snill, sympatisk og lyttende lege. Har kommet til han med alle mulige medisinskeproblemer, både psykiatriske og somatiske. Tar meg på alvor. Kjapp tilbakemelding. Flink å informere og å snakke med meg. Tar seg tid til å høre på hva jeg har på hjertet. Kan komme med flere ting på samme time, tar seg likevel god tid. Har hatt han som lege siden jeg var barn. Veldig, veldig fornøyd.

Stødig

Sympatisk og grei. Har vært min lege i nesten 20 år. Føler han lytter og tar meg alvorlig. Burde kanskje være mer åpen for å samarbeide med alternative behandlere. Flink med barn.

Kjem an på problemet

Hadde han som fastlege over ein lengre periode. Han fungerte fint på konkrete ting. Men når det kom til ting som ikkje kan målast lika lett, som f.eks.migrene og psyke så opplevde eg han som utrolig vanskelig og forholda meg til.

Fantastisk!

En flott lege med innsikt og kunnskap som vi er utrolig godt fornøyd med, bytter aldri!

Mista tillit til han

Eg har hatt Stangeland som lege så lenge eg kan hugse. Har stolt på han og vore fornøyd. Om du kjem inn med noko konkret som ein knekt arm eller halsbetennelse, så er han super, men med ein gong det er noko difust og vanskelig å sette diagnose på, blir han trass og vrang.
Følte han ikkje hørte på meg, og vart sint og kjefta då eg spurte om vi ikkje kunne teste for noko anna. Gjekk bl.a. med feber i fleire måneder, og fekk bare beskjed om å komme inn igjen om tre veker så fekk vi sjå om det var noko endring. Kva skulle eg gjere i mellomtida?
Har no skifta fastlege og satsar på å finne ut av det og bli frisk.