Jan Rune Stangeland

Irislegene AS

1979

Irislegene AS Telefonnummer56 57 53 9056 57 53 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hamnevegen 48 5200 Os
Jan Rune Stangeland er en av 18 fastleger i Os

Siste vurderinger av Jan Rune Stangeland

Super lege!

Hyggelig . Han ser hele deg .
Faglig meget dyktig .
Timebestilling , resept bestilling og andre henvendelser går som en lek via Irislegene.no .
Ingen telefon kø . Svar tilbake via sms .
Legesekretærene på dette legesenter ,- er også faglig dyktige , smilende og høflige.Meget dyktig til å ta blodprøver .
Må bytte fastlege pga flytting .
Han har vert min lege i over 20 år .

Veldig bra.

Imøtekommende, tillitsvekkende og nøyaktig. Tar i mot pasienten på en hyggelig og god måte. Følger opp ulike muligheter for å finne svar på hva som feiler.

Fantastisk

Snill, sympatisk og lyttende lege. Har kommet til han med alle mulige medisinskeproblemer, både psykiatriske og somatiske. Tar meg på alvor. Kjapp tilbakemelding. Flink å informere og å snakke med meg. Tar seg tid til å høre på hva jeg har på hjertet. Kan komme med flere ting på samme time, tar seg likevel god tid. Har hatt han som lege siden jeg var barn. Veldig, veldig fornøyd.

Stødig

Sympatisk og grei. Har vært min lege i nesten 20 år. Føler han lytter og tar meg alvorlig. Burde kanskje være mer åpen for å samarbeide med alternative behandlere. Flink med barn.

Kjem an på problemet

Hadde han som fastlege over ein lengre periode. Han fungerte fint på konkrete ting. Men når det kom til ting som ikkje kan målast lika lett, som f.eks.migrene og psyke så opplevde eg han som utrolig vanskelig og forholda meg til.