Gunhild Sundal

Landsbylegane Stord AS

Autorisasjon (1986)

Landsbylegane Stord AS Telefonnummer53 40 42 3053 40 42 ...
Stord Helsepark - 6etg. Borggata 7, 5417 Stord
Gunhild Sundal er en av 22 fastleger i Stord

Siste vurderinger av Gunhild Sundal

Trygg og dyktig lege

Gunhild er en omsorgsfull, dyktig og trygg lege. En som bryr seg om deg og dine og tar dine bekymringer på alvor. Kan varmt anbefales.

Superfornøyd

Jeg er utrolig fornøyd med Gunhild som lege. Hun er profesjonell, tror på deg, og gjør grundigere undersøkelser. Har hun ikke svaret selv, så videresender hun deg til riktig instans. Hun er også flink til å forklare hva hun gjør. Jeg syns det er kjempevanskelig å måtte bytte fastlege når jeg nå har flyttet. Eneste minuset er at det kan være veldig vanskelig å komme til - hun er populær tror jeg.

Oppriktig og trygg

Jeg har alltid kjent meg trygg på henne. Hun spør og lytter. Følger opp med grundig undersøkelse. Men det er ofte veldig lang ventetid på kontoret.

Den beste legen

Gunhild er profesjonell, snill og vennlig. Hun har alltid tid til å forklare alle ting du lurer på. Hun tar deg på alvor ved at hun undersøker skikkelig. Hun tar tester for sikkerhetsskyld slik at ikke noe skal bli uteglemt. Hun er slik en lege skal være. Hun er der for deg.

En svært god lege

Legen har svært god evne til kommunikasjon og er lyttende, har empati og forståelse for pasienten sin situasjon.
Er tydelig.
Formidler trygghet og viser stor fagkunnskap.