Linda Haugsvær Telle

Autorisasjon (1997)

Straume Legesenter AS Telefonnummer56 31 37 0056 31 37 ...
Straume Legesenter AS, Blombakkane 2 5354 Straume
Linda Haugsvær Telle er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Linda Haugsvær Telle

Koselig men ikke konkret nok

Koselig å prate med, lett å forstå, ett varm personlighet,men ofte ikke har tid å høre på alle helseklagene jeg har komt med. En ting om gangen eller må bestille dobbeltime. Gir litt for lite informasjon av og til, som spesifikke priser på ting eller tjenester.

Synest ho er 100% professionell

Har hatt henne som fastlege så lenge fastlegeordningen kom..og kan bare si at ho er virkelig opptatt av å hjelpe deg å bli frisk..Og nøler ikke med å få sendt deg til spesialister dersom behovet er til stedet.Har mye å takke hun for..Er ikke mange det går an til å snakke rett ut om det som plager deg.Men med linda så er det enkelt å si dei mest personlige problem. Og ho tar alle problem på en svært Professional måte..Linda får mine beste anbefalinger.Jeg føler meg svært heldig som har hun til min fastlege.

Helt okei lege!

Føler hun lytter til hva du har å si, men er ikke flink til å gi tilbakemelding etter du har vært hos henne og foreksempel tatt blodprøve. Synes ikke hun er så flink til å finne ut hva problemet er, har opplevd at hun bare sender meg til labaratoriet for å ta blodprøver. Spør lite om helsetilstanden. Jeg sa foreksempel en gang at jeg følte meg småsyk hele tiden, vondt i hals, hode og tett i nesen kontinuerlig. Spurte ikke noe mer om dette, sendte meg bare for å ta blodprøve. Fikk ingen svar på blodprøven. Kom igjen ett år senere og sa at jeg trodde jeg hadde husmiddallergi. Da viste det seg å være det jeg hadde. Virker nesten som om man først må diagnotisere seg selv for å få svar på hva som er gale. Men helt grei lege, føler meg aldri ukomfortabel hos henne.

Linda er en flott lege!

Jeg hadde tenkt å bytte den legen i begynnelsen, men ble frarådet av legen Rebnord - noe jeg er sterkt takknemlig for! Linda viste seg å være meget professionalt: tar problemer på alvor uansett om det er forkjølelse eller depresjon, skjelett plager eller graviditet. Hun har medlidenskap, derfor har jeg full tillitt til henne. Hun hjalp meg med små problemer til moren min. Satt moren min på venteliste til henne. Trenges det å si at hun er sterkt anbefalt som en fastlege???

Fantastisk lege

Dr Telle er en sjelden lege. Hun tar seg alltid god tid når jeg er hos henne. Hun hører på hva jeg har å si, og er et medmenneske. Hun er slik som alle leger BURDE være - hun er opptatt av pasientens beste.