Tommy Arild Garden Thorsen

Tlf: 55 23 60 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tommy Arild Garden Thorsen er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tommy Arild Garden Thorsen

En fantastisk lege!

Tommy Thorsen er en fantastisk lege! Han tar seg tid, og selv om det ofte er en del ventetid - er det verdt det. Ved mitt første besøk hadde jeg noen småplager, men siden han ikke kjente meg tok han en fullstendig helsesjekk. Det viser seriøsitet. Han har vært med meg gjennom to graviditeter og andre hverdagslige problemer. Har alltid tatt meg seriøst og jeg har vært veldig fornøyd!

Ville aldri anbefalt denne legen eller legekontoret til noen

Første møtet med Tommy er som mange beskriver her. Langt, altfor personlig og kanskje litt på grensen. Han har vært trivelig nok, men det varte ikke lenge før han ble svært nedlatende mot meg og ikke tok meg seriøst.

Legekontoret er en historie for seg selv. Har ikke noe å imot å vente 10-15 min over tiden, men her er det vanlig å måtte vente 30-60 min før du får komme inn. I tillegg har jeg opplevd total kaos når det kommer til fakturaordningen deres og har måttet betale 10 ganger mer enn det det kostet for en time på et punkt.
De har også sendt meg fakturaer i hytt og pine og når jeg gikk inn for å klage ble jeg møtt med sjikanerende latter og stygge blikk. For å ikke glemme at legen har skreket og kjeftet på meg. Svært ubehagelig, spesielt for en som ikke trives så godt hos legen generelt.

Styr unna hele legekontoret!!

Den beste legen jeg har hatt

Tar alltid imot meg med et smil og tar seg god tid! Svært kunnskapsrik og kan alltid greie mye ut om det som feiler meg/jeg tror feiler meg. I tillegg en meget trivelig kar!

Varm, smilende og seriøs lege

Tommy A Garden Thorsen er en lege som kan lett se problemet og trenger ikke å bruke så mye tid, men tar pasienten på alvår.Han har mye erfaring synes jeg.
Han har stort sett i godt humør som virker behagelig for meg.

Dårligste legeerfraingen noensinne.

Det ble første og siste gang jeg besøkte Tommy Thorsen. Oppfattet han som uprofesjonell, frekk og kverrulant. Det var også meget lang ventetid på 45 min. Anbefales overhodet ikke!

Dyktig lege.

Ettersom jeg ser at det er litt klager ute og går her, tenkte jeg jeg skulle legge inn en egen anmeldelse av fastlegen min.

Dette er en lege som bruker god tid på pasientene sine, og det er ikke uvanlig å vente en halvtime eller lengre etter det opprinnelige avtalte tidspunktet for å komme inn til legen. (Jeg pleier å kjøpe meg en ''to go'' kaffe fra Dromedar mens jeg venter) Dette kan være litt kjedelig dersom man har dårlig tid, men jeg synes stort sett det er greit. Grunnen til det er jo at han bruker like god tid på meg. Han virker sjelden stresset og har all tid i verden til å forklare om sykdommer og alle symptomene.

Jeg har opplevd så mange leger som har vært stresset og nærmest jaget meg ut av kontoret sitt iløpet av 5 min fordi jeg ikke hadde noe viktigere å komme med. Denne fastlegen beholder jeg.

Flott fyr!

Føler meg heldig som har dr Thorsen som fastlege. Han har den sjeldne kombinasjonen av høy kompetanse og empati, og jeg opplever ham som både lyttende og konstruktiv.

Nå skal sant sies at det er mye som kan gjøre med administrasjonen på helsesenteret. Her er det nok best å forholde seg til SMS/App bestillinger av både timer og resept.

Dette er imidlertid et lite "offer". Dr. Thorsen er en virkelig menneskekjenner.

Flink som lege, elendig som fastlege

Lett å prate med, har mye erfaring og er profesjonell. Dessverre er det alltid en halvtimes ventetime for å få prate med noen på legekontoret, og det er alltid lang ventetid på å få legetime. Når en sliter med helsen og må gjennom det tungvinte og vanskelige systemet til både NAV og sykehusene er det ubrukelig med en lege som er utilgjengelig.

Mer opptatt av seg selv enn av pasienten

Jeg hadde han som fastlege i ett år, men hver gang jeg var der følte jeg at han var mer opptatt av å snakke om seg selv enn å høre på meg og at han ønsket meg raskest mulig ut av kontoret. Jeg syntes at han mistenkte hver eneste plage for å være kjønnssykdom, selv om hverken det jeg fortalte eller symptomene stemte. I løpet av året jeg gikk til ham tok jeg klamydia-test fem ganger fordi legen insisterte på dette hver gang jeg var der. Dette opplevdes som svært ubehagelig. Når jeg ba om en henvisning for å ta en rutinemessig kontroll hos en spesialist oppdaget jeg for det første at legen ikke forsøkte å forstå hvorfor jeg ba om henvisningen, og senere oppdaget jeg at det som var skrevet i henvisningen absolutt ikke stemte. Jeg ble nødt til å ringe sykehuset selv og fortelle hva som var riktig. Hele henvisningen virket som ren diktning. Jeg er utrolig glad for at jeg byttet til en annen lege som hører på hva jeg sier. Det er ofte svært lang ventetid på telefonen til dette legekontoret og ventetiden på venterommet kan oppleves som ganske ubehagelig fordi mange av pasientene har utfordringer med rus.

He is a very good Doctor.

He was always very accurate with my problems and suggestions helped me to make my cholesterol in normal level naturally. I have him as my doctor for over four years and always I am satisfied by this service and I can easily trust and depend on his prescription.

Effektiv, flink og tilgjengelig

Jeg har hatt Dr.Thorsen som fastlege i nesten 2 år. Han er lett å få time hos. Ikke alltid så enkelt å komme til pr tlf, men effektiv timebestilling via sms og mail. Dr. Thorsen har vært gull verdt under svangerskapskontroller, vanlige legebesøk og ikke minst han er kjapp med å henvise videre til spesialist eller annen type behandling ved behov. Litt ventetid på kontoret i blant veies opp ved å treffe på en omsorgsfull og kompetent lege som faktisk ser deg som menneske og tar deg på alvor.

Utrolig godt førsteinntrykk!

Var hos dr. Thorsen i dag fordi min egen fastlege ikke var tilgjengelig. Følte meg utrolig godt ivaretatt! Han var dyktig og medmenneskelig! Han fikk umiddelbart min tillitt! Han brukte god tid og på tross av at det er travelt, får jeg overhodet ikke det inntrykket i det hele tatt.
Ble henvist til lab'n hvor jeg blir hjulpet av legeassistenten. Hyggelig og flink kvinne. Eneste jeg har å utsette på dette legekontoret er damen i skranken: hun var hyggelig nok med meg, men måten hun behandlet pasientene på var helt tragisk å oppleve! Disse ble avspist, samtidig som luken raskt ble stengt igjen.

Har byttet fastlege

Har byttet fastlege pga beliggenhet og ALT for sure og lite service innstillite kontor personalet , enkelte der burde vert utskiftet for å ta vare på kontorets renome til legekontoret

Great!

I read these negative comments and all I can think is those who comment do not understand the man's warm personality. Great, friendly doctor who is very experienced & good at explaining, & in my opinion, very trustworthy.

Selvopptatt !!

Jeg har opplevd mye av det som står beskrevet i de andre innleggene.
Ved mitt siste legebesøk opplevde jeg han som så uprofesjonell at jeg har valgt og bytte fastlege. Hans oppførsel grenset mot direkte flørt som vanligvis kan oppleve på et utested. Direkte ekkelt !

God lege - dårlig legesenter

Kjenner meg ikke igjen i de negative beskrivelse av Tommy Thorsen. Jeg ble fra første stund tatt på alvor med problemet jeg kom med, og oppfattet Thorsen som genuint interessert og opptatt av å hjelpe. I tillegg var han imøtekommende, vennlig, og fikk meg til å slappe av - til tross for legeskrekk.

Er imidlertid enig med mange her i at selve legekontoret er trangt, og resepsjonistene mutte.
Jeg har heller aldri opplevd så lang ventetid som på Cort Piil. Har opplevd å vente i over 1,5 time, og deretter fått beskjed om at jeg pga den store pågangen, måtte inn til en vikar i stedet for til fastlegen.

Har forståelse for at de har det travelt, men det skal på ingen måte være slik at vi pasienter skal beregne flere timers ventetid. Da er det noe snodig med Cort Piils rutiner, som trenger å skjerpes.

Uprofesjonell

Jeg hadde han for noen år siden. Jeg syntes han snakket alt for mye om seg selv. siste gangen jeg var der fikk jeg høre hele livshistorien hans, da bestemte jeg meg for at det var nok og skiftet fastlege.

Uinteressert i nye pasienter

Legen er kun tilstede på kontoret 3 dager pr. uke. Når det ikke passer pasienten å kommen de dagene han er der, og de melder fra om dette, sendes det likevel faktura. Når saken blir forklart i brev, sendes det
inkasso. Dette til tross for at feilen er gjort på eget kontor. Ingen dialog med pasienten. Meget dårlig kundebehandling.

Uhøflig,frekk og selvopptatt

Snakket mye om sin egen helse. vil ikke lytte. ofte frekk.
påsto at jeg hadde "diktet" opp tidligere diagonose.

Uhøflig, utålmodig og personlig.

Tommy Thorsen fremstår som en uhøflig, utålmodig og nedlatende lege, uten interesse for å høre på pasienten. Fortalte gjerne historier fra sitt eget liv. Fikk ikke hjelp, han ville bare overbevise meg om at mitt problem i forbindelse med tidligere feilbehandling var fullstendig uproblematisk og at ingen leger ville gjøre noe med det. En annen lege løste problemet på få minutter, og tok ikke en gang betalt, fordi det var et så lett og lite inngrep.