Tommy Arild Thorsen

• Allmennmedisin
  • Barnekirurgi
  • Samfunnsmedisin
Ledige plasser 329 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Cort Piil Helsesenter AS

Cort Piil-Smauet 7 5005 Bergen
Tommy Arild Thorsen er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tommy Arild Thorsen

En fantastisk lege!

Tommy Thorsen er en fantastisk lege! Han tar seg tid, og selv om det ofte er en del ventetid - er det verdt det. Ved mitt første besøk hadde jeg noen småplager, men siden han ikke kjente meg tok han en fullstendig helsesjekk. Det viser seriøsitet. Han har vært med meg gjennom to graviditeter og andre hverdagslige problemer. Har alltid tatt meg seriøst og jeg har vært veldig fornøyd!

Ville aldri anbefalt denne legen eller legekontoret til noen

Første møtet med Tommy er som mange beskriver her. Langt, altfor personlig og kanskje litt på grensen. Han har vært trivelig nok, men det varte ikke lenge før han ble svært nedlatende mot meg og ikke tok meg seriøst.

Legekontoret er en historie for seg selv. Har ikke noe å imot å vente 10-15 min over tiden, men her er det vanlig å måtte vente 30-60 min før du får komme inn. I tillegg har jeg opplevd total kaos når det kommer til fakturaordningen deres og har måttet betale 10 ganger mer enn det det kostet for en time på et punkt.
De har også sendt meg fakturaer i hytt og pine og når jeg gikk inn for å klage ble jeg møtt med sjikanerende latter og stygge blikk. For å ikke glemme at legen har skreket og kjeftet på meg. Svært ubehagelig, spesielt for en som ikke trives så godt hos legen generelt.

Styr unna hele legekontoret!!

Den beste legen jeg har hatt

Tar alltid imot meg med et smil og tar seg god tid! Svært kunnskapsrik og kan alltid greie mye ut om det som feiler meg/jeg tror feiler meg. I tillegg en meget trivelig kar!

Varm, smilende og seriøs lege

Tommy A Garden Thorsen er en lege som kan lett se problemet og trenger ikke å bruke så mye tid, men tar pasienten på alvår.Han har mye erfaring synes jeg.
Han har stort sett i godt humør som virker behagelig for meg.

Dårligste legeerfraingen noensinne.

Det ble første og siste gang jeg besøkte Tommy Thorsen. Oppfattet han som uprofesjonell, frekk og kverrulant. Det var også meget lang ventetid på 45 min. Anbefales overhodet ikke!