Dunja Marlit Torster

Sund Legekontor

Helsehuset 5382 Skogsvåg
Dunja Marlit Torster er en av 6 fastleger i Sund

Siste vurderinger av Dunja Marlit Torster

Veldig fornøgd med min fastlege

Som pasient blir en ivaretatt på en skikkelig måte,har god evne til å lytte og eg føler at man blir hørt.

Kunne ikke fått bedre lege

Denne legen er unik, hun har alltid tid til deg, undersøker deg grundig og jeg har full tillit til legen

en utrolig dyktig lege......:-)

torster er en fantastisk lege. tror aldri jeg har møtt ett så utrolig snillt mennneske og så fantastisk god lytter.. hun tar alle ting man kommer med seriøst... ringer tilbake om man har lagt igjen en beskjed. forholder seg alltid rolig i alle situasjoner.så jeg synes jeg er heldig som har henne som lege...har tross alt hatt henne fra hun begynte,og det er noen år.....:-)

meget dyktig/flink og flink og lytte

Fantastisk flink lege. Følger godt opp pasient, lytter altid etter hva pasient sier. Føler alltid opp prøver/resultater med telefon eller brev til pasient. Og gjerne på ettermiddag kveld. Er grundig i undersøkelser og som pasient føler du deg i varetatt. - er at hun har rimelig fult så er lang ventetid for en undersøkelse vist det ikke er akutt.

Veldig førnøyd!

Flink, lyttende og sender deg videre om det er det minste tvil. Tar seg god tid.